ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ایجاد استان جدید خواسته بحق و مطالبه قانونی مردم منطقه غرب مازندران و شرق گیلان است

منبع : http://ostane-tonekabon.blogfa.com/
 

سید داوود شاهچراغی امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان تنکابن در یادواره شهدای گرانقدر روستای برسه تنکابن در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک مسئولین از جمله محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌ جمهور، طاهایی استاندار، هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن و دیگر اقشار مختلف مردم شهید پرور تنکابن افزود: مدیران بسیار خوبی در سطح ملی داریم و ما باید نهایت استفاده را در جهت رشد و توسعه کشور ببریم و ایشان (دکتر نوبخت) یک ذخیره هستند و در هر جایی که باشند، موفق عمل می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان تنکابن افزود: تبریک ما را به جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری ابلاغ نمائید.

 

وی در ادامه تصریح کرد: استان مازندران رتبه نخست را در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد در سطح کشور بدست آورد، من یقین دارم جناب آقای مهندس طاهایی بعنوان فرزند منطقه و جناب آقای دکتر نوبخت در راستای تحقق عملی خواسته قانونی مردم منطقه در ایجاد استان جدید کمک و همراهی خواهند نمود.

شاهچراغی در پایان گفت: ایجاد استان جدید خواسته بحق و مطالبه قانونی مردم منطقه غرب مازندران و شرق گیلان است. و امیدوارم مسئولان امر توجه جدی به این مقوله داشته باشند.

 

قابل ذکر است که امانپور رئیس شورای اسلامی بخش خرم آباد نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین، آحاد مردم و به خصوص محمد باقر نوبخت، به مطالبه بحق مردم  شرق گیلان و غرب مازندران در ایجاد استان جدید اشاره و تاکید کرد که این مطالبه و خواسته قانونی در دولت جناب آقای دکتر روحانی مورد توجه و عملی گردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

امام جمعه تنکابن نماینده ولی فقیه نیست.

سلام
معمولا ائمه ی جمعه ، اختیارات نمایندگی ولی فقیه در شهرستان خود را به عهده دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد