ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

بقاع متبرکه رامسر آماده ثبت نام مسابقات قرآن است



خبرگزاری تسنیم: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رامسر گفت: ثبت نام مسابقات قرآن در مراکز قرآنی بقاع متبرکه و اداراه اوقاف رامسر صورت می گیرد.

printنسخه قابل چاپ

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران،  حسین قبادی اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم در دو رده سنی شکوفه ها و بزرگسالان در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات قرآن در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند تا پایان مردادماه به اداره اوقاف، مراکز قرآنی امامزادگان و بقاع متبرکه، مراجعه کنند.

 

قبادی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه های قرآنی تاثیرات ممهمی در بین جامعه برجا می گذارد، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ای همگانی است چرا که قرآن و برنامه های آن باید در زندگی همه جاری باشد.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رامسر با اشاره به اینکه قرآن کریم به دلیل جامعیت و دربر داشتن مسایل مختلف، قابل بررسی است، تصریح کرد: تنها راه مبارزه با بی عدالتی، ظلم و تبعیض های اجتماعی تمسک به قرآن و آموزه های آن است.

 

ثبت نام  سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه برای اولین بار بصورت اینترنی انجام می گیرد و علاقمندان می توانند با وارد شدن در سایت. Quraniran. ir نام نویسی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد