ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

رامسر از نظر کسب رتبه های زیر1000 کنکورسراسری جایگاه ششم مازندران را بدست آورد

امتداد:


مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت:بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش مازندران این  شهرستان ازنظر کسب رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری با تعداد 13 نفرجایگاه ششم را در بین شهرستانها و مناطق مازندران بدست آورد.

 

"محمد رسول حیدرپور"روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این رتبه بندی شهرستان های، بابل با (83نفر) ساری(67نفر)،آمل(51نفر) ،تنکابن(38نفر) و قائم شهر29 نفر جایگاه اول تا پنجم را بدست آوردند.

 

وی اظهار داشت:امروزه با توجه به اینکه همه شرکت کنندگان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی راه می یابند، ملاک کیفیت فعالیت ها رتبه های برتر زیر 1000 می باشد

 

به گفته مدیر آموزش و پرورش رامسر عواملی چون جمعیت دانش آموزی،وجود مدارس خاص نظیر تیزهوشان و سهمیه منطقه ای از مولفه های اثرگذار در این حوزه می باشد.

 

لازم به ذکر است در بین  سایر شهرستان های غرب مازندران نیز چالوس با 10 نفر رتبه یازدهم،نوشهر با 6 نفر رتبه سیزدهم ،نور با 4 نفر رتبه هفدهم ،عباس آباد با 2نفر رتبه هجدهم را بدست آوردند.

 

                                                                    

 

رامسر غربی ترین نقطه مازندران حدود 10 هزار دانش آموز دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبداللهی چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

با سلام خدمت استاد حلاجیان عزیز
این خبر رو خیلی از سایتها و وبلاگها کار کرده اند. بهتر این بود یه کم کنکاش بشه و اسامی اون افراد رو منتشر کنین که هم خدا رو خوش میاد و هم اون افراد انگیزه میگیرند نمیدونم چه جوری ولی میدونم که حتما میشه! و گر نه اینگونه نقل قول خبرها تکرار مکررات هست.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد