ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

رقابت 481 کیلومتری دوچرخه‌سواران در تور بین‌المللی مازندران


رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از رقابت 481 کیلومتری دوچرخه سواران در تور بین‌المللی مازندران خبر داد

 

عبداللهی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: بیستمین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان همچون پارسال با نام یادواره سرداران و 10 هزار شهید مازندران در شهرهای مختلف استان برگزار می‌کند.

 

وی افزود: بیستمین دوره این مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران خارجی و داخلی در پنج مرحله و به مسافت 481 کیلومتر که افتتاحیه در شیرود تنکابن و اختتامیه در ساری برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مازندران تصریح کرد: مرحله اول به مسافت 83 کیلومتر از شیرود تا نمک‌آبرود چالوس و در مرحله دوم از چالوس به رامسر به مسافت 92 کیلومتر است.

 

عبداللهی درباره رقابت دوچرخه‌سواران در مرحله سوم گفت: در این مرحله دوچرخه سواران مسافت 106 کیلومتری سلمانشهر تا محمودآباد را رکاب خواهند زد.

 

وی افزود: در مرحله چهارم دوچرخه سواران مسافت 82 کیلومتری رامسر تا کلاردشت و در آخرین مرحله نیز مسافت 118 کیلومتری نور تا ساری که مراسم اختتامیه برگزار می‌شود را دوچرخه‌سواران داخلی و خارجی رکاب می‌زنند

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به معرفی نفرات برتر اول تا سوم درهرمرحله تصریح کرد: در مراسم اختتامیه در ساری به نفرات برتر اول تا سوم انفرادی و تیمی در حضور مسئولان مدال، حکم و جوایز اهدا می‌شود.

 

وی  با اشاره به جوایز دلاری این دوره از رقابت‌ها گفت: برای بالا بردن سطح کیفی این مسابقات با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مشغول مکاتبات با تیم‌های خارجی هستیم./ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد