ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

عامل درگیری و قتل جوان رامسری دستگیر شد


 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در پی وقوع درگیری منجر به جرح در شهرستان رامسر در پی آن مصدومیت شدید جوانی به نام «ل ـ الف»، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر این شهرستان قرار گرفت.

 

ماموران با انجام تحقیقات از شاهدان عینی حادثه دریافتند در پی نزاع و درگیری بین دو نفر ضارب به نام «ک ـ الف » با ضربات چوب دستی اقدام به مجروح کردن «ل ـ الف» کرده و متواری شد، مصدوم که برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های رشت منتقل شده بود پس از گذشت سه روز به علت شدت جراحات وارد جان خود را از دست داد.

 

با توجه به وقوع قتل تلاش برای شناسایی مخفیگاه متهم به قتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان‌های رامسر و تنکابن قرار گرفت.

 

ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق شدند مخفیگاه متهم به قتل را در یکی از مناطق مسکونی شهرستان تنکابن شناسایی کنند.

 

ماموران در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را با همکاری عوامل پلیس آگاهی تنکابن دستگیر که متهم به قتل در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به قتل اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد