ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ناشنوایان نیازمند توجه جدی مسولان اند.

امتداد : 

  

رییس  انجمن خانواده ناشنوایان شهرستان رامسرگفت:ناشنوایان نه نیازمند ترحم بلکه نیازمند توجه جدی  مسولان در جهت حل مشکلات می باشند.

 

"سامان حدادی مقدم"شب گذشته درحاشیه  آیین ضیافت افطاری و تجلیل از خیران و ناشنوایان غرب مازندران و شرق گیلان در تالار خلج افزود:خوشبختانه انجمن ما   در سال 1389 با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره و بازرسان تاسیس و  در این مدت با وجود کمبود اعتبارات نا چیز دریافتی از سازمان بهزیستی توانسته در زمینه های مختلف فرهنگی  و هنری  در پیشبرد اهداف ناشنوایان خدمات ارزنده ای به جامعه ناشنوایان شهرستان رامسر داشته باشد.

 

وی بیان داشت: از آنجایی که این انجمن فاقد منابع درآمد ی بوده و اعتبار بسیار ناچیزی به آن اختصاص می یابد در تهیه امکانات مورد نیاز برای فعالیت با مشکلات زیادی مواجه بوده وما چش انتظارکمک   خبران و مسولان هستیم.

 

حدادی مقدم بیان داشت:یکی از مشکل اولیه ناشنوایان خرید سمعک به قیمت آزاد می باشد و زمانی که خراب شود تعمیر کار در شهرستان وجود ندارد و بهزیستی هم در این زمینه هیچ حمایتی نمی کند .

 

وی همچین گفت: یکی دیگر از مشکلات ناشنوایان تحصیل در دانشگاه است در دانشگاه استادی نیست که نحوه تدریس با ناشنوایان را آموزش دیده باشد و همچنین محدوده لغاتی که در مقاطع تحصیلی فرا گرفته بود محدود بوده و در دانشگاه با لغاتی برخورد می کنند که قابل فهم برایشان نیست .

 

وی اظهار داشت:برابر قانون باید معلولان و ناشنوایان در زمینه اشتغال مورد توجه قرار بگیرند و در حال حاضر نیز  تعداد محدودی از ناشنوایان در ادارات دولتی مشغول به کار هستند که استخدام رسمی نیستند و وضعیت استخدامی نامعلوی دارند

 

وی در پایان گفت: جامعه ناشنوایان رامسراز" محمد رسول حیدرپور" مدیر آموزش و پرورش رامسر که مساعدت لازم را در خصوص در اختیار گذاشتن مکانی برای دفتر انجمن و سالن های ورزشی جهت استفاده رایگان ناشنوایان داشته  قدر دانی می نمایند.

 

شایان ذکر است اجرای سرود توسط گروه سرود انجمن ناشنوایان تنکابن بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت در پایان نیز از ناشنوایان و خیران تجلیل شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد