ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

کلاهبرداران 120 میلیون تومانی در رامسر دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری فارس ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر دو متهم به کلاهبرداری را با 14 فقره کلاهبرداری شناسایی و دستگیر کردند.

 

در پی کسب خبری مبنی برفعالیت افرادی با جعل عنوان و کلاهبرداری با ارائه چک‌های بلامحل و سرقتی از کسبه و بازاریان در شهرستان رامسر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

 ماموران با انجام تحقیقات از مال‌باختگان و دریافت مشخصات کلاهبرداران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی دو متهم به کلاهبرداری به نام‌های «ع ـ ر» و «ف ـ م» را شناسایی کردند.

 

ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از این افراد پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه این افراد را در مخفیگاه‌شان شناسائی و دستگیر کردند.

 

متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی به 14 فقره کلاهبرداری دیگر جمعاً به ارزش 120 میلیون تومان اعتراف و اظهار داشتند که با جعل عنوان و استفاده از چک‌های بلامحل اقدام به خرید کالاهایی از جمله چندین دستگاه لپ تاپ و کامپیوتر خانگی با تجهیزات مربوطه و لوازم ساختمانی و چندین دستگاه کولر اسپیلیت و غیره کرده و به این طریق از مال‌باختگان کلاهبرداری می‌کردیم.

 

 متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد