ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

راننده سازمانی پلیس راه تنکابن -رامسرزیر چرخ های راننده خاطی له شد!


امتداد :


مصطفی حلاجیان راننده سازمانی پلیس راه تنکابن –رامسرحین ماموریت در کمربندی تنکابن زیر چرخ های راننده خاطی له شد و هم اینک با درد فراوان و عمل جراحی دست و پا  در بیمارستان شهید رجایی تنکابن چشم انتظار آینده است.

 

برادر این پلیس آسیب دیده در گفت و گویی اختصاصی با امتدادگفت:این حادثه تلخ در دوم مرداد ماه سالجاری مصادف با 15 ماه مبارک رمضان در کمربندی تنکابن اتفاق افتاد.

 

"مرتضی حلاجیان "افزود:برادرم که از پشت دوربین کنترل سرعت خودروهای عبوری را رصد می نمود متوجه شد که خودروی پرایدی با سرعت غیر مجاز 120 کیلومتر در حال عبور است.

 

وی اظهار داشت:در آن لحظه برادرم برای هدایت راننده متخلف با تابلوی ایست در کناره جاده قرار می گیرد اما راننده برای فرار از سمت خلاف  خودروی جلویی سبقت و برادرم و دوربین را زیر گرفته و این حادثه تلخ برایش بوقوع می پیوندد.

 

وی گفت: رهگذران می گفتندصحنه هایی پراز ترس و دلهره بود و در یک چشم برهم زدن برادرم به گوشه ایی از زمین شالیزار اطراف پرت شده و با این سرعت قطعا خداوند به دختر خردشالش کمک و عنایت نمود.

 

وی بیان داشت:بلافاصله پس از وقوع حادثه برادرم را با خودروی پلیس به بیمارستان شهید رجایی انتقال و تحت عمل جراحی در دو ناحیه پا و یک ناحیه دست قرار گرفته و منتظر درمان شکستگی لگن ها پس از بهبودی نسبی در مراکز دیگر است.

 

وی ادامه داد:بطورویژه از سرهنگ عسکرزاده رییس پلیس راه تنکابن- رامسر به خاطر مسولیت پذیری و دلسوزی هایش تشکر می نماییم.

 

یک پلیس که نخواست نامی از او ذکر شود گفت:سرعت این راننده متخلف 120 کیلومتر بود این در حالی بود که سرعت مجاز در آن نقطه 100 کیلومتر است.

 

وی اظهار داشت:رانندگان باید با سرعت مطمئنه خودروها را برانند بویژه برای خودروی پراید با سیستم ترمزش باید سرعت 80-70کیلومتر باشد.

 

شایان ذکر است مصطفی حلاجیان 42 ساله اهل رامسر و دارای یک دختر خردسال می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد