ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اعتدال باید به وضعیت اشتغال کشور بازگردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، شمس‌الله شریعت نژادنماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی روز قدس در مصلای جواد‌الائمه (ع) رامسر با اشاره به لزوم وحدت و همبستگی مسلمانان با هم اظهار داشت: نگاه اجمالی به جهان امروز به ما می‌آموزد که وحدت و همبستگی از هر چیزی، امروز مهم‌تر و حساس‌تر است.

 

وی افزود: مقاومت مردم فلسطین که از انقلاب اسلامی ایران نیرو و هدف جدیدی را پیش روی خود می‌بیند، جرأت و شجاعت وصف‌ناشدنی را به تمام مسلمانان جهان بخشیده که در مقابل ظلم بایستند.

 

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطمئنا مقاومت مردم فلسطین تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

 

این مسئول با اشاره به بحران بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش شود تا اعتدال به وضعیت اشتغال در کشور برگردد تا بتوانیم آماری واقعی و در خور شأن این ملت به آنها ارائه دهیم.

 

وی عنوان کرد: مردم ایران در 24 خرداد سال جاری حماسه سیاسی را به نحو احسن به تمام جهانیان نشان دادند و حال نوبت ماست که بهترین عملکرد را تقدیم این ملت غیور و همیشه در صحنه کنیم.

 

شریعت‌نژاد در پایان گفت: وحدت زمانی صورت خواهد داشت که همچنان پا به رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و فرمایشات ایشان را نصب‌العین خود قرار دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد