ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

برگزاری مسابقات 4 جانبه کشتی در رامسر


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، مسابقات کشتی چهار جانبه بین تیم‌های نونهالان و نوجوانان شهرهای لنگرود،کلاچای،رامسر و عباس‌آباد در سالن ورزشی تختی رامسر برگزار شد.

 

این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت جدید کشتی شهرستان رامسر با عنوان «جام رمضان» برگزار شده است.

 

این مسابقات در 9 وزن و دو دوره برگزار شد که نهایتا تیم کشتی تختی رامسر مقام اول و تیم لنگرود مقام دوم و تیم عباس آباد مقام سوم را از آن خود کردند.

 

عبدالرحمن حلاجیان سرپرست هیئت کشتی شهرستان رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر گفت: ورزش کشتی از دیرباز هواداران و دوستداران زیادی را برای خود جذب کرده است و امیدواریم بتوانیم بر کیفیت این ورزش در شهرستان رامسر بیافزاییم که این بدون کمک و یاری و همراهی مسئولان میسر نیست.

 

به گزارش فارس، در برگزاری این مسابقات امام جمعه و فرماندار رامسر، نماینده شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد و جمعی از روسای ادارات و نهادها،تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، پیشکسوتان و علاقه‌مندان به ورزش کشتی شهرهای شرق گیلان و غرب مازندران حضور داشتند.

 

در پایان این مسابقات از سوی امام جمعه و فرماندار شهرستان رامسر به نفرات برتر (مقام اول تا سوم ) و تیم‌های برتر (اول تا سوم ) لوح و کاپ قهرمانی اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد