ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

راه‌اندازی 5 پایگاه طرح اکرام در رامسر


 

مدیر کمیته امداد رامسر از راه‌اندازی پنج پایگاه طرح اکرام ایتام همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان در این شهرستان خبر داد.

  

 

علی اکبر سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر، اظهار داشت: امسال همچون سال‌های قبل توزیع بسته‌های مواد غذایی که ارزش آنها 70 هزار تومان است انجام شد که این بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، مرغ، قند، شکر، ماکارونی و اقلام دیگر است که بخشی از این بسته‌ها توسط کمیته امداد و بخش دیگر از سوی خیران منطقه تأمین می‌شود.

 

وی افزود: اولویت توزیع بسته‌های مواد غذایی با بیماران نیازمند، صعب‌العلاج و دیالیزی است که به همراه مسئولان فرهنگی به این خانواده‌ها مراجعه تا بتوانیم مطابق با سیره مولا علی (ع) در این ماه از آنها دلجویی کنیم که این برنامه‌ها در سال گذشته هم صورت گرفته بود و امسال با رویکرد جدیدی در حال اجرا است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر درباره اطعام دهی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان بیان داشت: اطعام دهی و توزیع غذای گرم به منازل مددجویان را برای 300 خانواده در نظر گرفتیم که اگر مردم و مسئولان به ما کمک کنند، می‌توانیم خدمات بیشتری به این خانواده‌ها ارائه دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با همکاری مساجد و امام جمعه شهرستان روز 14 ماه مبارک رمضان از مددجویان کمیته امداد برای ضیافت افطاری دعوت شد.

 

سیدی با اشاره به برنامه‌های دیگر کمیته امداد در این ماه اذعان داشت: از دیگر برنامه‌های ما، طرح ثبت‌نام از حامیان برای ایتام، طرح محسنین برای کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و کم‌درآمد، طرح شفاء برای بیماران و طرح حامیان دانشجویی برای دانشجویان است.

 

وی درباره جمع‌آوری فطریه برای نیازمندان گفت: برای جمع‌آوری فطریه برای نیازمندان از طرح مسجد محوری استفاده می‌کنیم و پایگاه‌های کمیته امداد برای روز عید فطر در تمامی مساجد، آماده خدمت هستند.

 

این مسئول با اشاره به تعداد خانواده‌های نیازمند مددجوی کمیته اذعان داشت: ما یک‌هزار و480 خانواده نیازمند، 122 یتیم، 190 دانشجو و 130 دانش‌آموز مددجو داریم.

 

مدیر کمیته امداد رامسر در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در ماه مبارک رمضان توانستیم 850 حامی جذب کنیم، بیان کرد: در سال گذشته توانستیم 850 حامی جذب و امسال با برپا کردن پنج پایگاه در هفته ایتام و نیکوکاری امیدواریم بتوانیم حامیان بیشتری را جذب کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در شب‌های قدر و 21 ماه مبارک رمضان که روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است، نسبت به ثبت‌نام حامیان اقدام می‌کنیم.

 

سیدی درباره جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در رامسر گفت: رامسر یکی از شهر های موفق در برنامه اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی بوده که 113درصد این تسهیلات عملیاتی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید برای هر 10 هزار نفر یک پایگاه نیکوکاری ایجاد می‌شود، اذعان داشت: در رامسر نیز در حال پیگیری برای راه‌اندازی پایگاه نیکوکاری در مسجد پیامبر اعظم (ص) هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد