ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شریفی : فرصت استفاده از ظرفیت‌های تفریحی برای رامسری‌ها فراهم شود



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، محمد شریفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در جلسه کمیته فرهنگی شورای فرهنگ عمومی، از این کمیته با عنوان بازوی فکری شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای ایجاد فضای معنوی و احیای هویت دینی و فرهنگی شهرستان رامسر نام برد.

 

وی گفت: لزوم معرفی شخصیت‌های مهم علمی و مذهبی به نسل حاضر وجود دارد.

 

 شریفی اعلام کرد: برگزاری کنگره بزرگداشت آقا بسمل شاعر و عارف نامی رامسر در دستور کار قرار داشته و باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام پذیرد.

 

وی ضرورت برگزاری کنگره، اهداف برگزاری کنگره، سطح زمان، مکان و مدت کنگره و دستاوردهای کنگره و ..... را از مهم‌ترین موارد برای بررسی و برنامه‌ریزی عنوان کرد.

 

 این مسئول بیان داشت: اگر امروزه جوانان ما بعضاً رو بسوی تفریحات ناسالم می‌آورند بدین خاطر است که محیط‌های مناسب برای تفریح سالم جوانان یا ایجاد نشده است و یا به قیمت‌هایی است که قابل دسترس همگان نیست.

 

 وی افزود: باید بومی‌های شهرستان رامسر نسبت به مسافران مزایایی داشته باشند و فرصت استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و تفریحی شهرستان با تخفیف‌هایی در قیمت‌های ورودی پلاژها و مجتمع بام سبز (تله کابین رامسر) داشته باشند.

 

 شیرود عشوریان بخشدار رامسر نیز درباره سبک زندگی بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی و موازی‌کاری در برنامه‌های مهندسی و فرهنگی بتوانیم برنامه‌های پیشنهادی را ارائه، مصوب و اجرا کنیم و این منوط به این است که شکل برنامه‌ها باید تغییر کند.

 

 وی تصریح کرد: در صورت آماده بودن طرح‌های قابل اجرای فرهنگی، آمادگی کامل برای پشتیبانی این برنامه‌ها در شهرستان رامسر وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد