ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نشست امام جمعه ی رامسر با خبرنگاران


امام جمعه رامسر گفت:نماز جمعه تریبونی مقدس ،کانون وحدت و اجتماع و بهترین نهاد مردمی زیر چتر ولایت است.

 

به گزارش ایرنا،" سید جلیل مرتضوی"شامگاه روز پنج شنبه در نشست با خبرنگاران در مصلی امام جواد (ع)در آستانه 5 مرداد سالروز اقامه  اولین نمازجمعه افزود:بالندگی نمازجمعه به خاطر آن است که سنگر نمازجمعه با نگاهی بسیار زیبا و عالی در مسیر خواسته های مردم حرکت می نماید.

 

وی بیان داشت:امامان جمعه پدران معنوی و فرا جناحی اند و خط صرفی را نمی بینند و وابسته به هیچ جریانی نیستند بلکه سرباز پاپوتین ولایت اند.

 

وی اظهار داشت:وقتی امام جمعه دغدغه معیشت،دین ،اشتغال ،اّبادانی و استحکام خانواده ها را داشته باشد به طور قطع نمازجمعه پر رنگ و حضور جوانان نیز چشمگیر است.

 

وی ادامه داد:با نگاهی محبت آمیز و اخلاق مدارانه امروز کسانی به نمازجمعه می آیند که بیش از 3 دهه به این کانون وحدت آفرین نیامده بودند.

 

وی گفت:مصلاهای نمازجمعه نباید فقط در یک روزجمعه فعال باشد بلکه در طول هفته با مباحث قرآنی و هنرهای اسلامی و برنامه های شاد و جذاب در خدمت احاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان باشند.

 

وی در بخش دیگری ضمن اشاره به در پیش بودن 17 مرداد روز خبرنگار گفت:آحاد جامعه و مسولان باید قدر شناس تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران باشد.

 

وی افزود:من همیشه مدافع خبرنگاران بوده و معتقدم خبرنگاران این شهرستان در زمره پاک ترین،نجیب ترین و مخلص ترین ها هستند.

 

وی گفت:نگاه عموم مردم به اصحاب رسانه و خبر نگاهی عالی و ستودنی است البته در برخی موارد باید مشورت و دقت چاشنی کارتان باشد.

 

وی در بخش دیگری گفت:صنعت گردشگری باید در رامسر تقویت شود و زیرساخت های آن فراهم آید ما نمی توانیم در این شهرستان کارخانه سیمان و ذوب آهن داشته باشد بلکه رونق گردشگری یک اصل است.

 

وی از پیگیری های مسولان شهرستانی برای معرفی رامسر به عنوان منطقه آزاد گردشگری جهان اسلام همچنین رایزنی هایی با ریاست مجلس خبر داد و ابراز امید واری نمود که در دولت یازدهم امید ما به این امر مهم خیلی بیشتر است.

 

وی گفت برخی از نهادها نظیر بنیاد علوی ،میراث فرهنگی و فرودگاه شهرستان را شش قفله کرده اند و به معنای ایست کامل برای توسعه و حرکت رو به جلو هستند.

 

وی گفت:بعضی ها فکر می کنند که نظام می خواهد میراث را به تاراج ببرد والله این گونه نیست کارشناسان دلسوز نظام و ارزشی بیایند و کار کارشناسی نموده و قفل های بزرگ را بگشایندیک نفر هم دارد کاری انجام می دهد جلوگیری می نمایند.

 

وی گفت: رامسر خدمات ملی و جهانی می دهد اما اعتبارات آن شهرستانی است و این ناعادلانه بوده و با واقعیت همخوانی ندارد رامسر باید دارای شهرداری خاص زیر نظر وزارت کشور باشد.

 

وی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران با رعایت قانون و منافع عموم مردم تاکید نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد