ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

دفن 100 تن زباله در اراضی ییلاقی رامسر


شهردار شهر رامسر گفت: میانگین حمل و دفن زباله که شهرداری متولی آن است 100 تن است که در پنج هکتار زمین جنگلی در منطقه ییلاقی کلاکولی با صرف هزینه‌های زیادی انجام می‌گیرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، نصرت‌الله کوزه‌گر در نشست مشترکی که با منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی شهر رامسر که در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار شد، بیان داشت: در شهری نظیر رامسر که با استقبال گسترده عمومی مواجه است، مدیریت شهری پویا و بالنده با تعامل سازنده همه دستگاه‌ها و عوامل اثربخش برای تحقق اهداف توسعه باید گام برداشت.

 

کوزه‌گر مسئله حمل و دفن زباله را یک دغدغه اساسی پیش رو برشمرد و اظهار داشت: میانگین حمل و دفن زباله که شهرداری متولی آن است 100 تن است که در پنج هکتار زمین جنگلی در منطقه ییلاقی کلاکولی با صرف هزینه‌های زیادی انجام می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: شهرداری مجوز احداث کارخانه زباله‌سوز را از مراجع ذیصلاح اخذ کرد که در این راستا سه هکتار زمین از منابع طبیعی تقاضا شده که امید است مورد موافقت قرار بگیرد.

 

شهردار رامسر اظهار داشت: کارخانه زباله‌سوز با 40 درصد مشارکت خارجی و 60 درصد مشارکت شهرداری با کمک دولت انجام می‌پذیرد و این کارخانه هیچ مشکلی از نظر آلودگی ندارد و تمام موارد زیست محیطی لحاظ می‌شود.

 

وی گفت: کارخانه‌های زباله‌سوز در کشورهایی نظیر سوئد، کره جنوبی و ژاپن در داخل شهرهاست و اگر شهرداری در محدوده شهری زمین داشت این کار را انجام می‌داد.

 

شهردار رامسر درباره احیای باغ 33 هکتاری جلوی هتل قدیم رامسر گفت: این باغ زیبا به حال خود رها شده بود و در اختیار شهرداری قرار گرفت و ما تمام سعی و تلاش را داریم بیش از این دیگر تخریب نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: میانه باغ باید گردشگری، سمت شرق آن گل و گیاه و سمت غرب باغ پرندگان طراحی و اجرا شود که با پیگیری مسئولان شهرستانی، مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در این باره تخصیص داده شده که باید پیگیری تا محقق شود.

 

شهردار رامسر درباره پل صفارود تصریح کرد: پل صفارود که از سال 82 عملیات آن آغاز و هنوز به سرانجام نرسیده با پیگیری‌ها و مساعدت شورا و مسئولان شهرستان تا شهریور ماه مسیر آن بازگشایی می‌شود.

 

وی اظهار داشت: این پل آبروی شهر و مسئولان استانی است و سال گذشته در جریان سفر هیئت دولت، پنج میلیارد تومان جذب شد و ما برای خرید مغازه‌های مسیر پل نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

 

شهردار رامسر، احداث دهکده صنایع دستی به منظور احیای فرهنگ و سنن بومی با سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی باغ بهار نارنج با میزان سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال، تکمیل و بازسازی پاساژ منطقه رمک، احداث پل کاشانی و تملک بازار سنتی در راستای بازگشایی پل صفارود را از جمله برخی از فعالیت‌های شهرداری شهر رامسر عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد