ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

90 درصد مردم غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند


 

 نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد گفت: 90 درصد مردم منطقه غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند. به گزارش فارس از تنکابن، شمس‌الدین شریعت‌نژاد دیروز در جمع مردم روستاهای سیاورز، تشکون، میانسرا و تلوسرک در مراسمی که به مناسبت بهره‌برداری از پروژه گازرسانی برگزار شد، با اشاره به مشکلات عدیده مردم غرب مازندران مبنی بر عدم توسعه‌یافتگی این منطقه گفت: با گذشت بیش‌از 30 سال از عمر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هنوز مناطقی از غرب استان از امکانات اساسی زیرساختی مهم بی‌بهره‌اند. وی یادآور شد: علت اصلی این مشکلات ناشی عدم بهره‌گیری از نیروهای توانمند این منطقه است.

 

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه 90 درصد مردم منطقه غرب مازندران از آب شرب بهداشتی بی‌بهره‌اند، افزود: در حالی که در طول سال بیش از 200 میلی‌لیتر بارش در این منطقه داریم چرا باید مردم این منطقه از آب شرب سالم بی‌بهره باشند. شریعت‌نژاد با اشاره به آمار اخیر دولت در بحث ایجاد 5/7 میلیون شغل در کشور با بیان اینکه امیدواریم این آمار درست باشد، افزود: سهم استان و غرب مازندران از این تعداد چقدر است.


نماینده مردم تنکابن در مجلس خاطر نشان کرد: با مطالعه هرم سنی در منطقه به سادگی می‌توان دریافت که بیشتر جوانان تحصیل‌کرده ما به دلیل نداشتن شغل مجبور به مهاجرت شده‌اند و مردم برای امورات زندگی و گذران آن و تأمین معاش مجبور به فروش زمین‌های‌شان شده‌اند که همه این‌ها نشاندهنده توسعه و رشد اشتغال در این منطقه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد