ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اجرای طرح کارتاپل الکترونیکی در شهرداری رامسر


 

شهردار شهر رامسر گفت: مکانیزه کردن واحدهای شهرسازی، نوسازی و درآمد و اصناف سبب تسریع در روند پرونده‌ها و در راستای تکریم ارباب رجوع می‌شود.


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر ، واحد فناوری اطلاعات شهرداری رامسر پروژه پیاده‌سازی سیستم یکپارچه سازی واحدهای شهرسازی، نوسازی، درآمد و اصناف را با اهداف مکانیزه کردن واحدهای شهرسازی، نوسازی، درآمد و اصناف به صورت یک‌پارچه در قالب کارتاپل الکترونیکی تحت وب، همسان‌سازی گردش کارها، محاسبات درآمدی و ضابطه‌ای و در راستای ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از برداشت‌های متفاوت کارشناسی اجرا کرده است.

 

شهردار رامسر در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به اینکه این پروژه سبب تسریع در روند پرونده‌ها در راستای تکریم ارباب رجوع می‌شود، گفت: ارائه گزارش‌های دقیق، مستمر و قابل استناد درباره واحدهای زیر پوشش نیز از دیگر فواید این پروژه است.

 

وی افزود: این پروژه از چندین فاز اساسی تشکیل شده است که هر فاز متشکل از چندین پروژه است.

 

کوزه‌گر خاطرنشان کرد: عدم مطابقت برخی از اطلاعات با نقشه‌ها، عدم دسترسی به نقشه‌های قابل اعتماد، مدیریتی مهم را می‌طلبید تا یک سیستم دستی را که سالیان سال از آن به عنوان بهترین راه استفاده می‌شد را به روش مکانیزه تبدیل کرد.

 

این مسئول افزود: در  شهرداری رامسر زمانی که ارباب رجوع با درخواست خود وارد قسمت شهرسازی می‌شود ابتدا بر اساس نقشه، کد نوسازی به پرونده‌اش تعلق می‌گیرد و پرونده‌اش به بخش استخراج، اسکن  و ورود اطلاعات تحویل داده می‌شود.

 

وی تصریح کرد:  پس از ثبت، پرونده به صورت الکترونیکی وارد گردش کاری و اجرا می‌شود و در واحد رسیدگی و در واحد بعدی مراحل بعدی کار انجام می‌شود و خروجی آن در برگه‌هایی که ممهور به مهر و هولوگرام شهرداری رامسر است چاپ می‌شود.

 

کوزه‌گر تاکید کرد: پاره ای از ضوابط شهرسازی می‌تواند به دلیل وجود شرایط خاص بافت‌های مختلف شهر و یا بخشنامه‌های داخلی مورد اختلاف واقع شود به همین دلیل برگزاری جلسات مشاوره و مباحث فنی قبل از برداشت اطلاعات کلیدی و شفاف‌سازی و یکسان‌سازی اطلاعات پرونده‌ها حائز اهمیت است.

 

وی بیان کرد: در این پروژه واحد بایگانی شهرداری رامسر نیز از حالت سنتی خارج و به صورت بایگانی الکترونیکی درآمده که ارباب رجوع سریع‌تر به هدف و نتیجه کار و پرونده خود دست می‌یابد.

 

به گزارش فارس، شهرداری رامسر دومین شهرداری در استان مازندران است که این پروژه را اجرایی کرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://proda.ir

برای اینکار کمی دیر نشده؟؟؟

سلام
با تائید نظر شما ، می گن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است.
سپاس از درج نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد