ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

دعواهای سیاسی مال عقب مانده هاست.


امتداد:یک عضو شورای مشاوران رییس جمهور منتخب گفت:فضای کنونی جامعه ،فضای پر از امید و نشاط و مبارک بوده باید با مردم مهربان باشیم و دعواهای بی حاصل را کنار بگذاریم چراکه دعواهای سیاسی مال عقب مانده هاست.

"جواد اطاعت"عصر پنج شنبه در همایش حامیان دکتر روحانی،حماسه آفرینان سیاسی در آمفی تئاتر هتل رامسر افزود:کشور ایران با مردمانی این چنین شایسته توسعه و بالندگی است ،سیاسیون نباید به همدیگر تهمت بزنند و دروغ بگویند بلکه اصول و اخلاق اسلامی باید رعایت شود.

وی اظهار داشت:رهبری ی عزیز تدبیر نمودند و متواضعانه در شرایطی بسیار حساس از مردم خواستند اگر نظام را هم قبول ندارند برای ایران بیاییند چرا که این انتخابات برای ما خیلی مهم بودو ملت به صحنه آمدند.

وی ادامه داد:خوشبختانه کسی انتخاب شد که برآیند جریان های سیاسی از  هاشمی گرفته تاناطق و خاتمی همه آمدند و از فردی حمایت کردند که با تجربه ،تخصص ،خیرخواه ،خدوم و با تدبیر و در مهترین پرونده یعنی پرونده هسته ای تسلط کامل دارند.

وی گفت:فضای کنونی کشور مبارک است و باید با همکاری منابع عظیم کشور شکوفا شودو این شور و امید در دل های مردم زنده بماند.

وی بیان داشت :البته فکر نکنیم که رییس جمهور یک شبه معجزه می کند بلکه باید ظرف یکی دوسال مشکلات کاسته و همچون یک بیمار علائم حیاتی آن  رو به بهبودی برود.

وی با بیان آنکه صنعت گردشگری بعد از صنایع نفت و خودروسازی سومین صنعت مهم در دنیاست افزود:کشور ما به لحاظ جاذبه های گردشگری جزو 10 کشور دنیا اما به لحاظ در آمد گردشگری در ته جدول است این درحالی است که ترکیه در سال گذشته 28 میلیارد دلار در آمد گردشگری داشت.

وی در بخش پایانی گفت:بزرگترین حمایت می تواند نقد سازنده باشد و باید در رسانه ها های ما امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم خصوصا در فضای مجازی ایرادات و اشکالات را متذکر شویم.

مسو ل ستاد دکتر روحانی در شهرستان رامسر نیز گفت:پیروزی دکتر روحانی پیروزی عقلانیت ،اعتدال  بوده و برنده واقعی ملت ایران بودند.

"صفر قاسمی "افزود:انتخابات 24 خرداد در واقع پیروزی اسلام رحمانی با این پیام بود که مردم از نا راستی و عدم صداقت خسته شده اند.

وی با تقدیر از تلاش های همه دولت ها و با بیان اینکه دولت دکتر احمدی نژاد نیز منشا خدمات بود افزود:پیام انتخابات 24 خرداد این بود که هیچ کس نباید بمیرد اگر قرار است اصلاحات و عقلانیت و تدبیر زنده بماند اصولکرایان نیز باید زنده بمانند.

وی گفت:ما باید قواعد رقابت را بپذیریم و نیازمند پویایی همه جریان ها حتی جریان اصولگرایی هستیم.

وی افزود:هیچ کس شکست خورده انتخابات نیست همه پیروزند پیام انتخابات وحدت و همدلی و کنار گذاشتن دعواهای بی حاصل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد