ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تمام ساز و کارهای یک شهر گردشگری باید برای جواهرده تعریف شود

بخشدار بخش مرکزی رامسر گفت:جواهرده با زیبایی های کم نظیر و جمعیت شناور بالا نیازمند آن است که تمام ساز و کارهای یک شهر گردشگری برای آن تعریف شود.


"ابراهیم شیرود عشوریان"در نشست بررسی ظرفیت ها و مشکلات  جواهرده که با حضور مسولان دستگاههای اجرایی ذیربط و مسولان محلی برگزار شد ،افزود:جواهرده باید در امور مذهبی ،اجتماعی ،عمرانی و گردشگری بیشتر توجه شودو نیاز های  ساکنان و گردشگران به بهترین شکل تامین گردد.


وی بیان داشت:در یک نگاه جواهرده باید نظیر شهر سیاستگزاری شود وسیستم خدمات دهی آن از سنتی به مدرنیته تغییر یابد.


وی گفت:جواهرده نیازمند راهکارهای جدید برای برون رفت از مشکلات بوده و در این مسیر باید نشست های تخصصی مداوم انجام بگیرد.


وی با بیان آنکه در جواهرده طرح بافت با ارزش در حال اجراست افزود:باید فرهنگ سازی شود و ساخت و سازها متناسب با طرح بافت با ارزش و با دریات و دقت باشد و جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز گرفته شود.


وی گفت:باید شکل جدید مدیریتی برای جواهرده تعریف و اجرا شده و چارت دهیاری آن نظیر چارت شهرداری با نیروهای متخصص و کار آمد باشد.


بخشدار بخش مرکزی رامسر با بیان آنکه "مظاهر عزیزی"دهیار سابق جواهرده از سال 81 خدمات زیادی را در این روستا با همکاری مردم و هیات امنا انجام داده و به خاطر شرکت  در شورای روستا از سمت خود استعفا داد ، یاسر لاریجانی را به عنوان سرپرست جدید دهیاری جواهرده معرفی نمود.


مظاهر عزیز نیز در این نشست به تبیین بیش از یک دهه فعالیت خود در جواهرده پرداخت و گفت:کار و خدمت کردن برای مردم خاطرات ماندگار و جاودان است.


وی اظهار داشت:بدون تردید ایجاد زیر ساخت ها در جواهرده جز با تعامل مردم،همکاری و دلسوزی مسولان امکان پذیر نبود و در این مسیر از تمامی خادمان بی منت عرصه سازندگی قدر دانی می نمایم.


عزیزی،اجرای طرح هادی با همکاری بنیاد مسکن،پیگیری گاز رسانی به جواهرده ،طرح پارک های پوداربن و تنگدره جهت ساماندهی مسافران و گردشگران،اجرای طرح بافت با ارزش،بازگشایی و آزاد سازی بازار قدیم  همراه با تحویل زمین معوض،بازگشایی محور پوداربن به فیلدم ضلع شرقی،بازگشایی محور دیکه سر همراه با ادامه مسیر به آبشار،طرح سنگ فرش مسیر مسجد آدینه ،تحویل ماشین حمل زباله ،طرح ارتباط  محور دو قطب گرشگری جواهرده به جنت رودبار را بخشی از کارهای عمرانی روستای جواهرده طی این سال ها برشمرد.


 یاسر لاریجانی سرپرست دهیاری جواهرده نیز با تقدیر از تلاش های مظاهر عزیزی در دوران مسولیت ابراز امیدواری نمود با نگاهی جدید با در نظر گرفتن تمامی شرایط توسعه جواهرده با حفظ بافت تاریخی و با ارزش از تجربیات تمامی متخصصان،دلسوزان با تعامل با مسولان در مسیر توسعه جواهرده گام بردارد.


در این جلسه رییس شورای بخش مرکزی،روسای ادارات راه و شهر سازی،تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  و نمایندگان شهرداری،منابع طبیعی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


حل معضل ترافیک،ایجاد کمپینگ ها،پست بانک، پمپ بنزین ،آتش نشانی ،کتابخانه ،ایستگاه سیار پلیس راه در فصول گردشگر پذیر ،سرویس های بهداشتی بین راهی ،روشنایی مسیر ،امکانات ورزشی را از جمله نیازهای جواهرده برشمردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد