ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شهرستان رامسر جزو 3 شهرستان برتر مازندران درطرح اردوی هجرت (3)

فرمانده سپاه رامسر گفت:این شهرستان سال گذشته در ارزیابی طرح بسیج سازندگی،اردوی هجرت (3)جزوسه شهرستان برتر استان مازندران معرفی شد.




"سرهنگ صادق حمیدی"در آیین افتتاحیه  طرح هجرت در جمع دانش آموزان ،اولیا و استاد کاران در هنرستان شهید گازر افزود:طرح هجرت از برکات نظام و تدبیر مقام معظم رهبری برای حفظ روحیه جهادی دوران دفاع مقدس است.

وی بیان داشت:قدرت امروز جمهوری اسلامی به برکت عنایت آقا امام زمان (عج) و به پشتوانه ولایت فقیه است و قدر این انقلاب و عزتمندی خود را باید بدانیم.

وی اظهار داشت:بدون تردید عزت ،آقایی ،امنیت و آسایش جامعه مدیون خون شهدا می باشدو ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم..

وی گفت:هدف اردوی های هجرت تقویت اخلاص و معنویت در جوانان و آینده سازان میهن اسلامی است.

فرمانده سپاه تصریح نمود: ملت ما در تمام عرصه ثابت نموده که مثل دوران دفاع مقدس عاشورایی و در خط ولایت است و ذره ای از آرمان ها و ارزش های خود کوتاه نمی آید..

مسول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامسرنیز در حاشیه در گفت و گو با خبرنگار مابیان داشت:در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در قالب اردوهای هجرت (3) تعداد1850 نفر نفر از بسیجیان پایگاه های مقاوت بسیج در سازندگی مناطق محروم کمک می نمایند.

"علی پناهی" افزود:بسیج سازندگی در راستای خدمت هرچه بیشتر به مناطق محروم از طرح ها و برنامه ها حمایت می نماید.

وی ادامه داد:برگزاری اردوهای جهادی 7 روزه با شرکت 153 نفر از بسیجیان محلات کمک به بهسازی و زیبا سازی مدارس با مشارکت 120 نفر از دانش آموزان از دیگر برنامه های بسیج سازندگی شهرستان رامسر در تابستان است.

وی گفت:بسیج سازندگی رامسر سال گذشته در سطح استان رتبه سوم را بدست آورد .

پناهی از حمایت های مهندس رنجبر مسول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران،سرهنگ حمیدی فرمانده سپاه رامسر،فرماندار ،معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی رامسر ،مدیر و معاونین آموزش و پرورش ،مسول حوزه مقاوت بسیج دانش آموزی آیت الله بهاالدینی رامسر و روسای ادارات تقدیر نمود.


منبع : امتداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد