ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

انعقاد تفاهم نامه همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز(تله کابین )رامسر


باشگاه پرسپولیس تهران و شرکت مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر عصر روزیکشنبه در  بام زیبای این مجتمع  تفاهم نامه همکاری به امضارساندند.




برا اساس این تفاهم نامه خانواده بزرگ  پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از خدمات این مجتمع برخوردار و اردوهای تیم های مختلف در رامسر برگزار و باشگاه نیز حمایت های لازم تبلیغی را از این مجتمع بعمل می آورد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود:مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر با مدیریت بسیار خوب و امکانات بالا حتی می تواند میزبان تیم های خارجی و باشگاه های بزرگ باشد.

"سعید شیرینی"بیان داشت:در مدت برگزاری اردوی رامسر در این مجتمع که تا پنج شنبه هفته جاری ادامه دارد بازیکنان و کادر فنی و مربیان از میزبانی شایسته بسیار رضایت دارند.

وی اظهار داشت:با توجه به امکانات بی نظیر تله کابین رامسر به جای آنکه باشگاه ها هزینه هارا در خارج کشور داشته باشند در کشور خودمان انجام بدهند.

وی گفت:طبیعت زیبای رامسر ،نزدیکی جنگل و دریا و امکانات بسیار خوب و فضای آرام تله کابین بهترین مکان برای برپایی اردوهای تیم های بزرگ است.

وی ادامه داد:با توجه به پیشنهاد مدیرعامل مجتمع شهر سبز رامسر این قرار دادمنعقد و بر اساس آن خانواده بزرگ پیشکسوتان پرسپولیس گه حق بزرگی به کردن ما دارند از این امکانات در تابستان بهره مند می شوند.

وی گفت:برا اساس این قرارداد از این پس اردوی تیم های مختلف پرسپولیس در این مکان برگرار می شود.

وی در بخش دیگری در خصوص جذب بازیکنان جدید نیز گفت:تیم ما اولین تیم لیگ بود که بازیکنان خود را جذب و از 7 خرداد به اردو رفت اما تا آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات نیاز به بازیکن جدید داشته باشیم طبق نظر سرمربی از هر تیم که باشد جذب می نماییم.

مدیر عامل شرکت مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر نیز گفت:این مجتمع با امکانات بسیار خوبی که دارد با این تفاهم نامه تلاش نمود تا سهمی در تیم محبوب و مردمی پرسپولیس داشته باشد.

"خسرو نجفی "افزود:این امکانات برای آن است که دیگر جوانان ما و تیم های ورزشی به خارج از کشور نروند و از امکانات داخلی استفاده نمایند.

وی بیان داشت: رامسر با آن طبیعت زیبا ،دارا بودن جنگل و دریا و آب و هوایی مناسب ظرفیت میزبانی تیم های خارجی را دارد.

وی اظهار داشت:برای آنکه بتوانیم میزبان تیم های ورزشی باشیم خواستار استفاده از فضای اردوگاه امام رضا (ع)جنب مجتمع بوده که در صورت همکاری زمین های چمن استاندارد با امکانات مدرن روز دنیا فراهم می نماییم.

وی گفت:من خوشحال از اینکه جوانان کشور ما از این امکانات استفاده نموده و در کشور خودشان به تعالی و پیشرفت برسند.


منبع : امتداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد