ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

سواحل کتالم و سادات‌شهر رامسر منتظر گردشگران است


شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر با اعلام صرف هزینه 250 میلیون ریالی برای طرح سالم‌سازی دریا گفت: سواحل کتالم و سادات‌شهر رامسر در مازندران منتظر گردشگران است.


مظاهر باقرسلیمی با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا در منطقه میان هاله کتالم و سادات‌شهر رامسر اظهار داشت: در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در این منطقه بیش از 250 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.


وی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری توانستیم با اجرای فضاسازی، گل‌کاری، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی، نصب تابلو، بنر، پلاکاردهای تبلیغاتی، راهنمایی و هشدار دهنده در راستای اجرای بهینه طرح سالم‌سازی دریا و رضایت گردشگران و همشهریان از خدمات رسانی در طرح‌ها، گام‌های مثبتی بر داریم.


شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر اظهار داشت: کتالم و سادات‌شهر با داشتن بیش از پنج کیلومتر ساحل دریا، کوهپایه‌های سرسبز، چشمه‌های آبگرم، وجود مقبره‌های متبرک متعدد و همچنین باغات مرکبات، چای و شالیزارهای برنج  هرساله در ایام پیک گردشگران بسیاری را به این منطقه می‌کشاند.


این مسئول خاطرنشان کرد: به همین دلیل وظایف شهرداری در قبال مهمان‌نوازی و جذب گردشگر بسیار سنگین بوده است.


وی طرح دریای میان هاله کتالم و سادات شهر را بسیار منحصربه‌فرد خواند و گفت: این طرح به دلیل دارا بودن ساحل ماسه‌ای در منطقه و قرار داشتن در نزدیکی جاده اصلی رامسر به تنکابن و همچنین دارا بودن پارکینگ مناسب، مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.


باقر سلیمی از دیگر ویژگی‌های طرح دریای میان هاله را استراحتگاه خانوادگی دانست و افزود: رستوران، شهر بازی، استقرار نیروهای امدادی، نجات غریق و نیروهای امنیتی از دیگر امکانات این طرح است.


شهردار کتالم و سادات شهر رامسر بیان کرد: تمام تلاش شهرداری کتالم و سادات‌شهر بر این استوار است که مسافران و همشهریان‌مان با بالاترین کیفیت و با حداقل حوادث و مشکلات بتوانند از این طرح‌ها استفاده و تابستان را به خوشی به پایان برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد