ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

خرداد تاریخی


سخن مدیر مسوول نشریه ی « ساحل دریا » شماره ی 21 ؛ خرداد ماه 92 ( ویژه نامه ی انتخاباتی در تنکابن )


تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ، از خرداد ماه خاطره ها در ذهن دارد. از پیدایش جرقه های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه ؛  اولین حادثه ی مهم این حادثه ی قرن در 15 خرداد 42 رقم خورد.


 رهبر کبیر انقلاب با صدائی رسا « 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد. »


این تنها حادثه ی خردادی انقلاب نبود. آزاد سازی خرمشهر که اقتدار ایران در جنگ را به جهانیان نمایاند در سوم خرداد رخ نمود.


این روح آسمانی در دفتر اشعارش نیز به نیمه ی خرداد ، نگاهی ویژه داشت ؛ آن جا که سرود « انتظار فرج از نیمه ی خرداد کشم » . کسی نمی دانست فرج این مرد بزرگ تاریخ ، همزمانی 15 خرداد با رحلت ایشان خواهد بود !آن جا که برای اولین بار در تاریخ ؛ فردی با صدای بلند و رسا و در صفحات تاریخ می نگارد که « با دلی آرام و قلبی مطمئن از خدمت برادران و خواهران مرخص و به جایگاه ابدی می روم » .


پس از رحلت حضرت امام ، رئیس جمهور مکتبی وقت به خرد جمعی مجلس خبرگان به رهبری برگزیده شد . اقدام مبارکی که دشمنان را انگشتان به دهان نمود . از آن پس انتخابات ریاست جمهوری و تعیین رئیس قوه ی مقننه به ضرورت ؛ در این ماه واقع شد ؛ و هر بار به فرمایش رهبر معظم انقلاب ، حماسه ای رقم خورد.


چند صباحی دیگر و در 24 خرداد 92 دنیا شاهد حماسه ای دیگر در ایران خواهد بود. حماسه ی عظیمی که پرچمدار انقلاب در آستانه ی نوروزش ؛ از آن به عنوان « حماسه ی سیاسی » نام برد تا راه گشای « حماسه ی اقتصادی » برای آینده باشد.


این مهم در منطقه ی غرب مازندران نگاه دیگری بر آن مترتب است و آن همزمانی انتخابات ریاست جمهوری ، شورای شهر و روستا با انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است.


پیش بینی می شود این هم زمانی ، تعداد افراد بیشتری را پای صندوق های رای بکشاند و حماسه ی سیاسی مد نظر رهبری نظام در این وادی تابناک تر بدرخشد.


اما ای مردم ؛ انتخاب کنید . چرا که اگر انتخاب نکنید دیگران با ارای خود ، برایتان انتخاب خواهند کرد و در آن زمان انگشت ندامت گزیدن سودی نخواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
فوتبالیست تیم ملی ایران پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

محمدرضا خلعتبری، فوتبالیست تیم ملی:

با افتخار از کاندیداتوری بوذرجمهر خلعتبری حمایت می کنم
http://ramsarnews.blogsky.com/1392/03/23/post-4901/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد