ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

این روزها...

رامین کاظم زکی

کاندیدای شورای شهر رامسر

عضو « ائتلاف برای توسعه »

 

این روزها وقتی صحبت از انتخابات شوراهای اسلامی می شود ار هر کوی و برزنی زمزمه هایی بگوش می رسد یکی می گوید همه فقط حرف می زنند یکی دیگر می گوید خیلی ها آمدند و گفتند برنامه داریم اما .... شاید بی انصافی کرده باشند !?

 

مطمئنا همه ی مان می دانیم که با پیدایش شوراها از تاریخ 9/2/78 تا به الآن طی سه دوره مجموعا 14 سال و حضور 9 شهردار ( 5 سرپرست + 4 شهردار ) در طی این سنوات یقینا با کمی تعامل و تجمیع افکار در راستای تحقق اصل شورا توامان با قدرت اجرایی در ارتباط با مدیرن ارشد دولتی و استانی خاصه در سنوات گذشته می شد که هدایای زیادی برای شهر و مردم شریف و محفوظ به حیای این منطقه به ارمغان آورد و از طرفی اگر مجموع این نفرات منتخب مردم اعضای شورا (15 ) نفر هر کدام مطابق با اهداف و رئوس برنامه های تبلیغاتی خود فقط پیگیر یک طرح و برنامه در مسیر توسعه و آبادانی شهر بودن امروز شاهد حداقل 15 طرح عمرانی و زیر بنایی بودیم .

 

اما می بینیم که هنوز پرو‍ژه پل صفاررود – ساماندهی باغ سی هکتاری – پیگیری اجرای طرح هدایت فاضلاب ( اگو ) – حل معضل ترافیک با اجرای نتایج حاصله از مطالبات طرح جامع تفضیلی شهر – ایجاد پارکینگ طبقاتی -  ایجاد پایانه و آژانس مسافرتی برون شهری – ساماندهی دو طرف رودخانه صفاررود – پیگیری در خضوص مجتمع فرهنگی و هنری نیمه تمام – پیگیری جهت تاسیس مرکز آموزش عالی وزارت علوم و فن آوری و ..... راه به جایی نبرده است .

 

 همیشه دنبال این بودیم که خبر ساز باشیم و یا خبری بسازیم و در این میان اگر خدای ناکرده در کار و اموری خیر و منفعتی بود آن را بحساب باقیات و صالحات خود می گذاشتند  و اگرضرر و خسرانی بحساب دیگران.

 

 اما در مورد خواهرخواندگی هایمان که با شیلی در سال 1378 آغاز شد و در حال خاضر الوکره قطر و شیراز نیز به آن اضافه گردیده است و قرار بود با اعزام پرسنل کارشناس شهرداری به آن نقاط و بعضا کشورهای دیگر حهت الگو برداری و احیانا خدای ناکرده ؟!

 

 ایجاد طرح های مناسب و جدید سازگار با شرایط محیطی منطقه ی مان آن هم راه به جایی نبرده است .

 

خلاصه اینکه در این مصاف اگر نبود سرمایه گذاری پروژه بزرگ تله کابین رامسر – توسعه بخش حصوصی پلاژهای ساحلی – بخش پرواز کایت فرودگاه رامسر – جت اسکی – آب گرم های معدنی هتل رامسر – منطقه دیدنی و زیبای جواهرده و ........... تکلیف این شهر بظاهر توریستی و گردگشگری با این همه مراهب الهی و طبیعی که خداوند به آن ارزانی داشته است چه بود ؟

و در پایان انشاا... در سالی که به سال حماسه سیاسی هم مزین گردیده است با ملاحظه 3 اصل :

1-     انگیزه حضور افراد در عرصه انتخابات

 2- میزان توانمندی و قدرا اجرایی افراد

2-     تعامل و تجمیع افکار

 

در راستای تحقق اصل شورا در خلق یک انتخاب دقیق و 7 نفره در مسیر برقراری راه حل های تحقق عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات شهری در داشتن رامسر آباد که حق همه مردم است گام برداریم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد