ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

کانون همکاری های مردمی فعال شد

روز گذشته پیامکی برای کاندیداهای شورای شهر رامسر ارسال شد که نشان می داد جمعی دنبال یافتن راه حل برای رفع مشکللات رامسر دور هم گرد هم خواهند آمد.


کانون همکاری های مردمی ( اتاق فکر رامسر ) عنوان اصلی پیامک و از کاندیداها دعوت کرده بودند « حتما و شخصا » در این نشست حضور یابند.


در انتخابات های قبلی جمعی با عنوان « مجمع طلایه داران رامسر » در این زمینه ها با ارسال بیانیه ، اطلاعیه ، حمایت از کاندیداهای خاص و ... فعالیت می نمود.که در انتخابات پیش رو چندان فعال نیست.


  اما این بار احساس می شود دوستان سازمان های مردم نهاد رامسر با تشکیل « سمنی »  دیگر ؛ بر تعداد « سمن » های رامسر افزوده اند:


متن پیامک را بخوانید :


به نام خدا - با سلام و احترام - بدین وسیله از شما دعوت می شود حتما و شخصا در نشست هم اندیشی تمام کاندیداهای شورای اسلامی شهر رامسر با اعضای کانون همکاری  های مردمی رامسر ( اتاق فکر ) که در روز .......خرداد ساعت 8 غروب به صرف شام در هتل خلج برگزار می شود تشریف بیاورید. لطفا وصول پیامک را اعلام نمائید.- ارادتمند شما صفر قاسمی از طرف هیات رئیسه کانون ( اتاق فکر رامسر )


امید است این سمن بتواند موانع پیش روی توسعه ی شهرستان رامسر را با ارائه ی راه کارهای عملیاتی به مسولین ذی ربط ؛ از میان بردارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد