ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعلام شد.


سید ابراهیم هاشمی فرماندار تنکابن  تصریح کرد: با توجه به ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته که به علت تخلف خود کاندیداها صورت پذیرفت ، غربی‌ترین شهرستان‌های مازندران (تنکابن، رامسر و عباس آباد) مجبورند نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را به‌ صورت میاندوره‌ای و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهری و روستایی انتخاب کنند.

ادامه مطلب را بخوانید


سید ابراهیم هاشمی فرماندار تنکابن  در شهرستان تنکابن بیان داشت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری و تحقق حماسه سیاسی با استقرار 850 صندوق اخذ رأی در بیش از 280 شعبه، شمارش معکوس برگزاری انتخابات پرشور و حضور حماسی مردم سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد برای انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی به‌صورت میان دوره‌ای همزمان با انتخاب ریاست جمهوری و نمایندگان شورای اسلامی شهری و روستایی آغاز شد.


این مسئول تصریح کرد: با توجه به ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته که به علت تخلف خود کاندیداها صورت پذیرفت، غربی‌ترین شهرستان‌های مازندران (تنکابن، رامسر و عباس آباد) مجبورند نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را به‌صورت میان دوره‌ای و هم زمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهری و روستایی انتخاب کنند.

وی افزود: از بین 12 فرد ثبت‌نام کننده هفت نفر تایید صلاحیت شدند که اسامی آنها به قرار زیر است :


علی‌آهنگرثانی،
جمشید حجتی‌نیا،

ابوالفضل رمضانی،
شمس‌اله‌شریعت نژاد،

غلامرضا مشایخی،

سید عباس موسوی تطفی،


هاشمی در ادامه اظهار داشت: شهرستان تنکابن در مجموع 280 صندوق اخذ رای دارد که در حوزه شهری تنکابن 39 صندوق و حوزه روستایی در بخش مرکزی 72 صندوق، در نشتارود هفت صندوق شهری و در بخش نشتاء (حوزه روستایی) 42 صندوق، در شهر خرم‌آباد 11 صندوق و بخش خرم‌آباد (حوزه‌ روستایی) 105 صندوق مستقر می‌‌شوند.


معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در ادامه گفت: در شهرستان رامسر نیز در کل 107 صندوق شامل 48 صندوق در شهر رامسر و 59 صندوق در تنها بخش این شهرستان اقدام به اخذ آرای مردم خواهند کرد.


هاشمی افزود: در شهرستان تازه تأسیس عباس‌آباد نیز 72 صندوق مستقر می‌شود که در حوزه شهری عباس‌آباد 12 صندوق و بخش مرکزی (حوزه روستایی) 25 صندوق، در سلمانشهر 13 صندوق شهری، 11 صندوق در حوزه روستایی، در بخش جدید کلار نیز 6 صندوق در شهر کلار‌آباد و پنج صندوق نیز در حوزه روستایی به فعالیت خواهند پرداخت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد