ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اولین جلسه آموزشی هیأت نظارت برگزار شد

احمد برفی خبرنگار ساحل دریا :


روز شنبه اولین جلسه آموزشی هیأت نظارت شهرستان در انتخاب چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزارشد.


سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسردراین جلسه ضمن تبریک ولادت باسعادت امام محمد باقر(ع) و تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ماه رجب ، ماه عبادت و بندگی بندگان خاص خدا گفت : ماه رجب ماه عبادت و بندگی است و ماه نزدیک شدن به خدا و ماه امیرالمومنین است.


وی افزود : هتک حرمت به صحابه امیرالمومنین ورسول الله را محکوم می کنیم.

نماینده ولی فقیه ادامه داد : شما اعضای هیأت نظارت شهرستان به عنوان امانت داران آرا ی مردم انتخاب شدید ؛ گاهی این انتخاب ها انسان را سربلند و گاهی نیز انسان را به آتش جهنم می برد . نگاه ، نشست ، قلم و حرکت هریک ازشما مسئولین تأثیرگذاراست و باید در این راه و مسیر مراقبت کرد.


امام جمعه گفت : شماها هسته اصلی و صیانت از آرای مردم را به عهده دارید و اصلح را در این مسیر مردم انتخاب می کنند.


وی در همین راستا اضافه کرد : کوتاهی در این کاربزرگ خیانتی نابخشودنی است و نادیده گرفتن امربه معروف و کوتاهی در مسیر انتخابات و  حفاظت و صیانت از آرای تک تک مردم خیانتی بس بزرگ است.


سید جلیل مرتضوی ادامه داد : با همه  وجود باید درخدمت مردم بود و به خاطر دنیای دیگران آخرت خودمان راخراب نکنیم.


رستم زرودی فرماندار رامسر در این همایش گفت : درآستانه ماه رجب که ماه خداست و در این ماه تمام اعمال ما ثبت و ضبط خواهد شد.


وی ادامه داد : استکبارجهانی باتمام قوا درحال کم رنگ کردن انتخابات است و ما باید با هوشیاری کامل دراین انتخابات ترفندهای دشمن را رصد و آن راخنثی نمائیم.


فرماندار گفت : ثبات نظام برسه اصل مترقی ؛ نقش رهبری ، نقش دین اسلام  و نقش مردم استوار است و استکبار جهانی درتئوری های جنگ نرم خودش ،بحث ایران هراسی و شیعه هراسی را در دستور کار خود دارد و برای نرسیدن نظام به اهدافش این فضای دشمنی و خصومت را ایجاد کرده است و مردم در زمینه دشمن شناسی و ترفندهای دشمن ازبرخی از مسئولین جلوتر و با بصیرت ترند و همه با هم به کوری چشم دشمنان بامشارکت بالای مردم انتخابات باشکوهی را رقم خواهیم زد.


فرماندار شهرستان ادامه داد : به خاطر تجمیع انتخابات و تحریم ازسوی دشمن این انتخاب خیلی مهم است .


وی درپایان گفت : دفاع ما از یک جریان خاص اصل سلامت انتخابات را زیر سئوال می برد ، و وظایف همه شماها ، کنترل رأی دهنده ، اجرا و نظارت در مراحل ثبت نام و رأی گیری و شناسایی تخلفات است و از اینکه به منویات حضرت آقا لبیک گفتید سپاسگزارم وحماسه انتخابات ما یک حماسه محلی و استانی نیست بلکه یک حماسه ملی و فراملی است و با حضور پر رنگ خود بر این حماسه سیاسی با برگزاری انتخابات با شکوه بیافزائیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

لطفا خبرر و ناقص مخابره نکنید
تلاوت قران
دکترهاشمی
اقای الهیان
حاج اقا مرتضوی
فرماندار
دکتر هاشمی
ضمنا آقای برفی از اول هم تو جلسه بود بقیه رو ندید

سلام
شما که در آن جا حضور داشتید می توانید خبر را با جزئیات کامل تر بیان کنید.

در عرصه ی خبر ؛ خبرنگار می تواند عمدا یا سهوا چیز هائی را نبیند !

از تذکر شما سپاسگزاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد