ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

آیت الله هاشمی و مشایی ثبت نام کردند




.


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

به گزارش خبرنگار انتخاب، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

فاطمه و یاسر هاشمی و قدرت الله علیخانی آیت الله رفسنجانی را  همراهی می کردند.

 


از سوی دیگر، اسفندیار رحیم مشایی به همراه احمد‌ی نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما ثبت‌نام کرد.


رییس دبیرخانه جنبش غیر متعهدها برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری حدود ساعت 18 در محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

 

احمدی نژاد، عزت الله انتظامی و نیکزاد مشایی را در هنگام ثبت نام همراهی می کردند.

 

آیت الله هاشمی: مردم حق دارند من را انتخاب کنند یا نکنند

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور  به خبرنگار فارس گفت: شعارم را الان نمی‌گویم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: آمده‌ام خدمت کنم و مردم هم حق دارند من را انتخاب کنند یا نکنند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به ثبت‌نام خود، در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام خدمت کنم و این مردم هستند حق دارند که من را انتخاب کنند یا نه.

 

مشایی: شورای نگهبان ردصلاحیت کند، از قانون تبعیت می‌کنم

 

اسفندیار رحیم مشایی که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود، گفت: برای پرشور شدن انتخابات در صحنه حضور پیدا کردم.

مشایی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوید، چه کار خواهید کرد، گفت: همه ما باید از قانون تبعیت کنیم. تمام دستگاه‌ها باید تابع قانون باشند و من نیز تابع قانون هستم.

مشاور رییس‌جمهور همچنین درباره همزمان شدن ثبت‌نام وی با هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تمام سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و به نظر من این حضور در چارچوب تحقق بیانات مقام معظم رهبری است.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد