ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

احمدی نژاد چهارشنبه در استان مازندران



به مناسبت چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به استان مازندران،فرماندارشهرستان رامسرجلسه اضطراری شورای اداری شهرستان را با حضور مدیران اجرایی درسالن اجتماعات فرمانداری تشکیل داد.


رستم زرودی فرماندار شهرستان رامسر در ابتدای جلسه ضمن تسلیت سالروزشهادت استاد فرزانه شهید مطهری بیان داشت:شهید مطهری یکی ازنوابغ معاصربوده که کتاب ها وسخنرانی های اوبرای همه نسل ها وهمه عصرها علمی ومفید بوده و الگو و سرمشق همگان قرارگرفته است.


وی گفت :در هفته کار قرار داریم وهمه باید شکرگذارجامعه کارگری باشیم و کار یکی ازموضوعاتی باشد که بتواند دغدغه های حماسه اقتصادی را رقم بزند.


فرماندار رامسر افزود: با حضور رئیس جمهور در سفرچهارم هیأت دولت در مازندران وفرستادن نماینده رئیس جمهور به شهرستان ، یک بار دیگر مصوبات دور اول ریاست جمهور را مطالعه و ارزیابی و کارهای انجام نگرفته را مطالبه خواهیم کرد


زرودی گفت :  در روز چهارشنبه دولت و در رأس آن رئیس جمهور به مازندران سفر خواهد کرد. در این سفر برای  12 اداره ای که درشهرستان مستاجرمی باشند  ؛ سایت مجتمع اداری را پیشنهاد دادیم که انشاالله دراین فضا بتوانیم گام هایی برداریم و در این راستا همه دستگاه ها آمادگی لازم را برای سفر دور چهارم داشته باشند.


وی  افزود : مدیران کل وروسای زیر مجموعه شهرستان جهت جلسه توجیهی با همراهی فرمانداران هماهنگی لازم را صورت داده و اطلاع رسانی و نصب بنر در خصوص نامه نگاری با سایت صامد 111 در سر درب ادارات اقدام لازم را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد