ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اجازه نمی دهم به مدیران شهرستان توهین شود

احمد برفی خبرنگار نشریه ی ساحل دریا :


سید جلیل مرتضوی امام جمعه محترم رامسرنیزدر نشست شورای اداری شهرستان رامسر  ضمن تبریک روز و مقام معلم و هفته مقام مادر و زن وتسلیت و تبریک شهادت شهید والامقام استاد شهید مرتضی مطهری و تشکر ویژه از روسای ادارات و نهادها بیان داشت:همه نگاه ماباید خدمت به مردم باشد.خدمتی که مشکلات مردم را برطرف کند و این خدمت تثبیت نظام را تضمین خواهد کرد.


وی درادامه تصریح کرد:کارهایی که نظام دارد انجام می دهد،یک کاربسیارخیر و بزرگی است و از این منظرباید نگاه داشته باشیم و همه مسئولین باید ازنزدیک مشکلات مردم راببینند و برای آن گام بردارند و همه ما باید به مردم احترام بگذاریم ؛ ولی امر مسلمین فرمودند:مردم ولی نعمت ما هستند و قرآن اصل و اساس آفرینش را مردم می داند و اگرمسئولین رضایت خداوند راداشته باشند باید اهدافی رافراهم نمایند که منجربه خدمت مردم گردد.

نماینده ولی فقیه درادامه گفت:گاهی این میزها تکبر را بوجود می آورد وباعث کوتاهی خواهد شد که درفردای قیامت مورد مؤاخذه خواهیم قرارگرفت.

امام جمعه شهرستان گفت:همه ما امروز امانتیم و باید خوب نیزامانت داری کنیم و هرقدم و قلم ما در فردای قیامت پاسخگو بودن را می طلبد و امروز همه ما این وظیفه اخلاقی و دینی راداریم که به مردم عزیزایران و به شهرمان خدمت نمائیم.

مرتضوی افزود : یک مدیر اداره به اندازه یک وزیر قدرت دارد و می تواند کارهای بزرگ رابه سرمنزل مقصود برساند و گاهی غافلیم و این غفلت انسان را به قعرجهنم می برد.

وی همچنین تصریح کرد:قلم ها به اندازه نماز و روزه قابل ارزش است ، یک امضاء و یک حرکت می تواند خیلی از مسیرها را هموار می کند.

امام جمعه  ادامه داد:اگر همه به ید واحده تبدیل شویم شهرستان به گلستان وبهشت زمینی خدا تبدیل خواهد شد و من نمی گذارم درملأ عام به مدیران من توهین شود وتمام قد از آنان دفاع خواهم کرد.


وی درپایان گفت: پیام رئیس جمهور خدمت به مردم است ودراین زمینه همه موظفیم گام های بلندی برداریم،و همه بدانیم که حق مردم فهیم و نجیب رامسربیش ازاینهاست ومردم ولایت مداری داریم وهمه مشکلات را تحمل می کنند وبه این مردم وجوانان باید خدمت نمائیم وشما مسئولین می توانید گام های بلندی رادراین زمینه بردارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد