ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

قربانی هم دوست خود را تنها نگذاشت!!!!

 

شعله های آتش نهایت قدرت خود را نشان داد و " قربانی " را به آغوش مرگ فرستاد.  

شامگاه جمعه در ییلاق جواهرده بود که حسین قربانی و حسن مقدوری ؛ طعمه آتش شدند و با تاخیر فراوان و فقدان آمبولانس در جواهرده و مسیر آن ؛ به بیمارستان امام سجاد ( ع ) رامسر منتقل شدند. شدت جراحت آنچنان بود که  ناگزیر باید انان برای مداوای بهتر به ساری و رشت اعزام  می شدند و از دست روزگار  آمبولانس بیمارستان در ماموریت بود با تاخیری۴  ساعته و با همراهی بیمارستان چالوس وبعد از رد دست نیاز و یاری خانواده مجروحین از نهادهایی که دارای آمبولانس بودند یکی به سمت مرکز استان مازندران رفت و آن دیگری که دارای جراحت بیشتری بود به سمت مرکز استان گیلان روانه شد.  

سحرگاه چهارشنبه بود که اولین قربانی ( حسن مقدوری ) در برابر در دهای ناشی از سوختگی  نتوانست تحمل کندو بدورد حیات گفت و امروز هم در " رشت "  نفر دوم  ( حسین قربانی ) که نمی خواست دوست خود را  در سفر آخرت تنها ببیند با یک روز اختلاف به او پیوست تا نشان دهد کم گذاشتن  در رفاقت در مرام او نیست.  

حال باید این سوال را از مسئولین نهادهایی که آمبولانس در اختیارشان بود و با بهانه هایی ان را در اختیار نگذاشتند پرسید اگر این عزیزان  ـ خدای ناکرده ـ از خانواده محترمشان بود این گونه برخورد می کردند؟!!  

این حادثه نشان داد که شهر نمونه گردشگری و بیشترین پذیرنده مسافر در نوروز ۹۲ با کمبود شدید در زیرساختهای درمانی مواجه است.   

 

« ساحل دریا » این مصیبت وارده به خانواده های داغدار تسلیت می گوید. غفران برای آن مرحومان و صبر برای بازماندگان از ایزد منان خواستار است.

 

 در همین زمینه بخوانید: 

 خبری ناگوار

نظرات 1 + ارسال نظر
امیررضا قربانی سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

عمو جان روحت شاد یادت گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد