ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

عادل و درخواست های مردمی شهرستان رامسر

عادل و درخواست های مردمی شهرستان رامسر ؛ عنوان یادداشتی است که مردم شهرستان رامسر به منظور انعکاس در نشریه ی ساحل دریا به « عادل لاریجانیان » واگویه می کنند.


از این پس این درخواست ها در سامانه ی اینترنتی ساحل دریا درج خواهد شد.شما هم می توانید درخواست های خود را به ایشان منتقل نمائید یا به وسلیه ی ای میل نشریه ارسال و یا شماره 09117895385 پیامک نمائید تا در این سامانه منتشر شود.



1 – از حسن توجه مدیریت آب رامسر و واگذاری انشعابات آب در کوچه ی شهید خلعتبری سپاسگزاری می شود. ( لازم به ذکر است در شماره های قبلی نشریه مشکل اهالی درج شده بود )


2 – اهالی کوچه ی رضی 4 در رضی محله نوشتند: با این که این کوچه در زمان ترافیک محل تردد به چهار منطقه ی رامسر است ؛ دارای پیچ های خطرناک و فاقد عقب نشینی های لازم است.از روشنائی معابر برخوردار نیست و هنگام بارندگی ف آب بسیار زیادی کوچه را پر می کند.گاهی اوقات نیز رها سازی فاضلاب منازل نیز معضلات اضافه تری را تحمیل می کند.درخواست تعریض ، لکه گیری و رسیدگی به وضع اسفبار آن را خواستار شده اند.


3 – درخواست آسفالت و لکه گیری در شهر رامسر

-          خیابان آیت الله طالقانی کوچه پردیس 20 ؛ و کوچه های غربی و شرقی بلوار نیاز به لکه گیری آسفالت دارد

-          خیابان شهدا نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

-          توساسان نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

-          لمتر نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

-          خیابان شهید بهشتی کوچه ی صفای 2 پس از لوله گذاری اداره ی آب اکنون نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

-          خیابان هلال احمر جنب مجتمع مسکونی آذرهوش ، از سال 83 پیگیر هستیم ولی اقدامی صورت نگرفت . کوچه نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

-          کوچه ی سخت سر 7  و 9 رمک جنب اداره ی دارائی پس از لوله گذاری اداره ی آب اکنون نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

-          فرودگاه پس از پمپبنزین کوچه ها نیاز به لکه گیری آسفالت دارند.

-          کوچه ی جنوبی 33 جنب مطب دکتر عصائیان نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.

 

4 – در مسیر جواهرده و در روستا های جیرکوه ، جارکوه ، کناررود ، واین مازو سیستم آنتن دهی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل وجود ندارد. با اشاره به گردشگری بودن مسیر در این زمینه اقدام شود.


5 – علی شاهنظری :  از عدم پاسخ به نامه در سفر استانی سید علی اکبر طاهائی استاندار مازندران در رامسر گلایه دارم و اگر قرار است پاسخ داده نشود چرا به رامسر آمده اند؟


6 – مظاهر قلی طالب : آیا قرار نیست مسوولین شهر برای ترافیک فکری کنند؟ در ایام تعطیلات مردم بومی و گردشگران از ترافیک سنگین کلافه اند.


7 – جمعی از بازاری ها : بهتر است بازار روز هفتگی از صبح تا غروب برگزار گردد و روز جمعه به روز های بازار هفتگی اضافه شود تا کارمندان نیز سهم بیشتری در خرید داشته باشند. مسوولین شهری لطفا برنامه ریزی کنند


8 – برای بازار هفتگی جدید تقاضای برقراری ایستگاه « ون » هست. با اشاره به طولانی بودن مسیر مسوولین اقدام لازم را بنمایند.


9 - درخواست آسفالت و لکه گیری در کتالم و سادات شهر

-          کوچه ی شهید قمری پس از لوله گذاری اداره ی آب اکنون نیاز به لکه گیری آسفالت دارد.


10 – هتل رامسر و بلوار معلم سمبل گردشگری رامسر هستند اما هیچ اقدام مناسبی برای زیبا سازی آن انجام نمی شود و دیوارهای ریخته و گلدان های شکسته ی مسیر هتل ، شهر را بسیار زشت کرده است . لطفا اقدامی صورت گیرد.


11 – ترتیبی اتخاذ شود تا مسیر گردشگری اشکته چال در جاده جواهرده برای عموم مردم و گردشگران قابل استفاده باشد.


12 – استخر امام رضا علیه السلام رامسر  در صبح ها برای خانم ها دایر شود.


13 – با اشاره به بازگشائی فاز یک آزاد راه شمال مسوولین تلاش نمایند تا فاز های بعدی کامل شوند.از لطف مسوولین سپاسگزاری می شود.


14 – با اشاره به تردد بیش از حد گردش گر به جواهرده خوب است مسوولین نسبت به تعبیه ی محلی به عنوان پارکینگ اقدام نمایند.


15 – شهرداری رامسر در خصوص ساماندهی دستفروشان کنار خیابان اقدام نماید. با این روند به زودی شهر با مشکل مواجه خواهد شد.


16 – شهرداری رامسر نسبت به احداث و نظافت سرویس بهداشتی ؛  نظافت سطح شهر خصوصا مسیر پر تردد مثل بازار ، رمک  و ابریشم محله  در طول روز ؛ توسط همکاران زحمت کش خدمات اقدام لازم را معمول دارد.


17 – با آن که در روستای جواهرده در پایان فصل تابستان از آب علی تا بازار لکه گیری شده بود ؛ به علت نا مناسب بودن کار ، مجددا این اشکالات بروز کرده است . لطفا قبل از رسیدن فصل گردشگری و گرم سال نسبت به ترمیم آن اقدام شود.


18 – اهالی روستای مازو باغسر با ارسال رونوشت طوماری به نشریه ی ساحل دریا که اصل آن برای سازمان بازرسی استان ارسال شده است نوشته اند : شبکه ی تلفن ثابت روستای مازوباغسر در دهه ی 70 با خودیاری ، همیاری و همکاری مردم اعم از خریدتیر ، سیم ، تیرگذاری و ... برقرار شد و 25 خانوار روستا اکثرا دارای تلفن ثابت شدند. اخیرا مخابرات شهرستان رامسر بدون اطلاع قبلی بخش اعظم سیستم مخابراتی روستا را جمع آوری نمود و اهالی روستا در عصر ارتباطات فاقد تلفن ثابت شدند. اهالی روستا خواستار عودت سیستم و پاسخگوئی مسوولین شدند. رونوشت این نامه به فرمانداری ، اطلاعات ، بخشداری ، شورای بخش و مخابرات رامسر نیز ارسال شده است.

هم زمان با درج این نوشتار « اکراه نژاد » یکی از اهالی مازوباغسر تلفنی اعلام کرد که با پی گیری های مستمر ، مخابرات طی صورتجلسه ای متعهد شده است در کوتاه ترین زمان نسبت به احداث مجدد اقدام نماید و فعلا اهالی بدون تلفن منتظر اقدام مخابرات هستند.


19 – در جواهرده 7 قصابی وجود دارد که به طور سنتی به کشتار دام مشغولند. این امر باعث بروز بیماری های خطرناک و آلودگی محیط می شود. لطفا در خصوص احداث کشتارگاه مناسب دام در این منطقه اقدام لازم صورت گیرد.


20 – در رودخانه ی صفارود کمی بالاتر از پل جدید ؛ از قدیم مردم از مسیر سنتی « سنگ واز » جهت عبور به کشباغ ، لات محله و تنگره استفاده می نمودند. احداث پل عابر پیاده در این مسر از ترافیک تردد افراد پیاده در بین دو پل به شدت می کاهد . لطفا اقدام لازم صورت گیرد.


21 – برای سهولت آدرس دهی و دسترسی مردم و گردشگران نیاز است کوچه های جواهرده نام گذاری شود و دفترچه ی راهنما تولید شود ؛ مسوولین مربوطه اقدام نمایند.

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

حلاجیان خیلی نامردی
بنده خدا را ... گیر آوردی و به اسم اون حرف خودتو می زنی
اون بنده خدا چه می دونه
خدا از سر تقصیراتت نگذره

سلام
دوست عزیز
یکی هم که به درد دل مردم گوش می ده و می نویسه و برای نشریه می فرسته از نظر شما آدم نامناسبیه ؟

شده شما مطلبی بدهی و چاپ نشه ؟

این که در خواست مردم با نامشان هم زده می شه ؛
کار سختی نیست از اونائی که اسمشون نوشته شده بپرسی این مطلب رو شما گفتی یا نه؟

عادل دوست داشتنی است و از زحمات ایشان ممنون هستم.

ای کاش همه ی مردم ده درصد عشق و علاقه به زادبوم و حتی 5 درصد پیگیری های ایشون را داشتند. اونوقت رامسر از این رو به اون رو می شد !!!

شما هم به جای گیر دادن به دیگران لطف کن مشکلات محلت رو بفرست تا مسوولین بخونند ، بلکه مشکل حل بشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد