ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

سخنی دوستانه با کسانی که در انتخابات شورا ثبت نام نمودند !!!!


داریوش قانع در وبلاگ رامسر چه خبر؟ نوشت :


هر روز که میگذرد وبه ماه خرداد نزدیک میشویم شور مردم در نشست ها به انتخابات بیشتر خواهد شد اما روی صحبتم با کسانی است که عزمشان را راسخ تر از همیشه نموده تا در عرصه خدمت به مردم کوشاتر شوند انشاءالله .

دراین ایام کاندیداها با پیامک وحضور در بین مردم سعی به جلب توجه دارند وبعضی ها هم دلسوز تر از همیشه مطالبی مبنی بر عقب ماندگی کارها ونارکارمدی گذشتگان در روزنامه ها درج میکنند که بسیار نامطلوب است چون مردم ما اولین بار نیست که پای صندوق های رای رفته وکاندیدای مورد نظر خود را انتخاب مینمایند باید سعی کرد همچون گذشته بود و حال وهوای انتخابات نباید تاثیری برای تغییر وضعیت افراد داشته باشد .


باید سعی نمود که وعده های پوچ وتو خالی به مردم نداد که اگر من انتخاب شوم شیر میکشم وشغال شکار میکنم ، باید ظرفیت های شهرستان را سنجید ومعضلات بزرگ مردم را دید وبر اساس آن توان اجرایی خود را محک زد بعد به میدان عمل آمد .شهر توریستی رامسر به هیچ یک از خواسته های خود نرسید ه ودلیلش هم هیچکس نمیداند چون مدیران دلسوز فراوانی به شهر رامسر آمدند ورفتند ولی چهره شهر همچون گذشته بوده وهست وهیچ تغییر اساسی در آن پیدا نشده .


به عمل کار برآید

به سخن دانی نیست


وضعیت کنده کاری شهر توسط ادارات مربوطه وکوچه های درب وداغان که ماشین های ضعیف ، ماهی یکبار به تعمیرگاه خواهند رفت ومتاسفانه در سقوط ماشین ها به چاله ها حرف های رکیکی که در شان کسی نیست ، وضعیت نابسامان مبلمان شهری وچهره بد که در بعضی نقطه های کوچه ها شش متری وبعضی جاها نه متری وهشت متری که ازدور احساس میکنی کوچه ها زیک زاکند . وضعیت پلاژهای ویژه مسافرین که از بافت مناسبی برخوردار نیستند و...


اگر بخواهیم بنویسیم زیاد است اما چرا در گذشته انجام نشد واعضای شورای شهر سابق هیچ اقدامی ننمودند آیا فکر میکنید افراد نالایقی در بحث مدیریت هستند ؟ خیر همه آنها به تنهایی مدیری توانمند و خدوم وزحمت کش هستند که بیوگرافی کارشان نشانگر این مدعا است ، اما متاسفانه مادر کشور معضل بزرگ کار تیمی را داریم واین تیم باید هم فکر و هم جهت باشند تا بتوانند کاری انجام دهند پس آزموده را آزمودن خطاست باید مردم انتخابی نمایند که فردا هیچ پشیمانی در بر نداشته باشد از روی احساس واز روی عواطف تصمیمی درست نیست بلکه تصمیم درست در انتخاب درست است ، پس باید بنشینیم وبرنامه های افراد را بخوانیم وآنوقت تصمیمی  عاقلانه گرفته شود .


امیدوارم هرکسی بعد از انتخابات ، کرسی شورا را بدست آورد در اولین اقدام فکری به حال زمین زباله که بهترین نقطه این شهرستان وتمیزترین آبهای زیر زمینی وروزمینی را آلوده کرده نماید وحتما سری به آنجا قبل از انتخابش بزند وفاجعه ای میبینید که تا امروز ندیده ، بزودی عکس هایی از این منظره که تخریب طبیعت وزندگی سبز بدست خودمان هست بر حسب وظیفه خود بروی وبلاگم میگذارم وداوری به عهده شما باشد.


خوب میدانم که همه خواسته های بالا بیشتر شبیه رویاست ولی آرزو بر جوانان عیب نیست ، آرزو میکنم شخصی وارد عرصه شود که گوشی شنوا ، چشمی بینا وکفشی آهنی در پا داشته باشد واز خدمت نمودن وخدمت رسانی خستگی به جان  نگیردوجز این هیچ . 

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

ey valla daryoosh jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد