ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور رامسر.


عباس احمدی ماچیانی در وبلاگ امتداد نوشت :


رییس دانشگاه پیام نور مرکز رامسر گفت:تا دوسال آینده تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی از یک رشته به چهار رشته افزایش می یابد


" افشین موسوی چلک"روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در حال حاضر این دانشگاه دارای رشته شیمی الی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و رشته  تاریخ نیز قطعی شده  است.


وی بیان داشت:این دانشگاه با دارا بودن 6 عضو هیات علمی  در زمره قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های پیام نور در مازندران است.


وی در بخش دیگری  اظهار داشت:توسعه رشته های مرتبط با حوزه توریسم جزو اولویت های این دانشگاه بوده که در حال حاضر رشته مدیریت جهانگردی در دانشگاه به تربیت نیروی انسانی مرتبط با گردشگری می پردازد.


وی گفت:درمراکز علمی غرب مازندران و بویژه شهرستان نمونه گردشگری رامسررشته های مرتبط با حوزه گردشگری باید توسعه یابد.


وی تصریح نمود:با توجه به قابلیت های گردشگری ممتاز منطقه باید در تربیت نیروی انسانی متخصص در این حوزه در جهت پویایی و بالندگی صنعت پاک و پر درآمد توریسم همت نمود.


 وی گفت:یکی دیگر  از اولویت های اصلی این دانشگاه توسعه رشته های فنی و مهندسی و هنر است که در حال حاضر فقط در دو رشته آی تی و نرم افزار دانشجو داریم.


وی افزود:سیاست داشگاه بر اساس افق 1404 آن است که 49 درصد دانشجویان در رشته های فنی و مهندسی باشند این درحالی است که بیش از 90 درصد رشته های این دانشگاه انسانی است.


وی ادامه داد:توسعه کارگاه هاو آزمایشگاه های متناسب با رشته های فنی و مهندسی و ساخت سالن ورزشی از جمله نیازهای این دانشگاه می باشد.

وی گفت:در شهرستان رامسر مسولان توجه و عنایت ویژه ایی به مراکز آموزش عالی دارند و این به عنوان یک فرصت ارزشمند است و امیدواریم این دانشگاه را دراجرای برنامه های تحولی یاری دهند.


ایشان از امام جمعه،فرماندار،شهرداران رامسر،کتالم و ساداتشهر تشکر نمودند.

شایان ذکر است دانشگاه پیام نور مرکز رامسر در حال حاضر دارای 26  کد رشته و 3200 دانشجو می باشد.

 موسوی چلک عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و دارای مدرک دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد