ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

کشتارگاه ها سلامت مردم را تهدید می کند


بودجه کم شهرداری ها در خصوص کشتارگاه ها سلامت مردم را تهدید می کند


محمد جواد رفیعی مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان رامسر گفت : عدم توجه جدی شهرداری ها شهرستان رامسر در خصوص ساماندهی کشتارگاه ها و اختصاص ماشین های مخصوص حمل گوشت سلامت مردم را تهدید می کند و ما در این خصوص به شهرداری ها نامه زدیم ولی پاسخی دریافت نکردیم.


رفیعی در مورد درج تصویری در شماره قبل ساحل دریا در خصوص حمل گوشت غیر بهداشتی با ماشین مزدا در گفتگویی به خبرنگار ما  گفت : درمورد کشتارگاه ها دو بحث مالکیت و نظارت مطرح است که مالکیت متعلق به شهرداری ها و نظارت بهداشتی بر عهده ی شبکه دامپزشکی است که نماینده ی دامپزشکی هر روز صبح در کشتارگاه حضور می یابد و با مهر و برچسب کاغذی گوشت را از نظر سلامت تایید می کند.


وی در ادامه گفت : توزیع گوشت از کشتارگاه به قصابی ها بر عهده شهرداری ها است و خودروی حمل گوشت را باید شهرداری ها تهیه نمایند.


رفیعی تصریح کرد : متاسفانه وضعیت کشتارگاه های شهرستان مستهلک و ظرفیت آن نیز بسیار پایین است و در پیک جمعیت و حضور مسافرین ، ماشین های حمل گوشت جوابگو نیست و این در حالی است که برای سلامت گوشت از محل ذبح تا قصابی ها باید از ماشین های سردخانه دار استفاده شود.


شایان ذکر است که کشتارگاه شهر رامسر در سال 1317 و کشتارگاه جدید الاحداث کتالم و سادات شهر در سال 1379 بنا نهاده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد