ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مصاحبه ی اختصاصی با فرماندار شهرستان رامسر

رستم زرودی فرماندار شهرستان رامسر در مصاحبه ی اختصاصی با « نشریه ی اینترنتی ساحل دریا » استقبال خوب از انتخابات شوراها را مورد تقدیر قرار داد.


وی با ارایه ی آمار ثبت نامی گفت : در حوزه ی شهری ؛ شهرستان رامسر با 41 ثبت نام روز پنجم کار خود را به پایان برد. تا آخرین ساعات امروز رامسر با 21 کاندیدا و کتالم و سادات شهر با 20 کاندیدا آماده ی انتخاباتی پرشور هستند.

امروز استقبال از شوراهای روستا نیز به حد قابل قبول خود نزدیک شد. از 51 روستای بالای 20 خانوار  رامسر که قابلیت برگزاری انتخابات داشتند ؛ 135 نفر ثبت نام کرده اند .


وی افزود : با ثبت نام این تعداد کاندیدا بیش از 50 درصد روستاهای رامسر واجد برگزاری انتخابات شده اند و امیدواریم تا پایان زمان ثبت نام همه ی روستاها از نعمت شورا برخوردار شوند.


در این میان جواهرده با معرفی ده کاندیدا در راس روستاهای مورد استقبال شده واقع گردیده است.


زرودی در ادامه گفت : شرط حداقل مدرک تحصیلی برای  کاندیداهائی که در دوره ی قبل در شوراها حضور داشته اند حذف شده است و در شهر و روستا همه ی اعضای شورای شهر و روستای فعلی می توانند بدون ارایه ی مدرک تحصیلی مورد نیاز ثبت نام کنند.


فرماندار رامسر در پایان با اشاره به هزینه ی مالی و وقت بری ثبت نام این دوره و مراحل ثبت اینترنی و دستی و سایر مشکلات مرتبط با مراحل ثبت نام ؛ از استقبال خوب مردم از کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستای شهرستان رامسر تقدیر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد