ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اردوگاههای فرهنگی تربیتی بهترین مکان بروز خلاقیت دانش آموزان است


رامسر - خبرگزاری مهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از اردوگاههای فرهنگی تربیتی به عنوان بهترین مکان بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان یاد کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح استخرسرپوشیده اردوگاه شهید میرزاکوچک خان جنگلی رامسر اظهار داشت:  اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر با 45 هکتار یکی از مجهزترین اردوگاه های دانش آموزی در سطح کشور و در واقع یک شهر فرهنگی با زیرساخت های بسیار مناسب است.

 

وی گفت: این استخر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افزود: اردوگاه های فرهنگی، تربیتی بهترین مکان برای بروز خلاقیت ها و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بوده و باید زیرساختهای آن به بهترین وجه مهیا شود.

 

وی تصریح کرد: ماموریت های آموزش و پرورش بسیار خطیر و حساس بوده و آحاد جامعه، مسئولان و خانواده ها باید یاری رسان این نهاد باشند.

 

کمالی اظهار داشت: مدارس، کانون تربیت انسان های موحد، مومن، متعهد، دین مدار و خداباور بوده و دانش آموزان از درون همین مدارس و فضاهای تربیتی در آینده عهده دار مسئولیت های اداره امور کشور می شوند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: بهره برداری از استخر سرپوشیده این اردوگاه، اقدامی ماندگار در سال حماسه اقتصادی و بیانگر رویکرد آموزش و پرورش در مسیر منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر با 45 هکتار یکی از مجهز ترین اردوگاههای دانش آموزی در سطح کشور است، تصریح کرد: این اردوگاه در واقع یک شهر فرهنگی با زیرساخت های بسیار مناسب است.

 

کمالی با تاکید براینکه آنهایی که در اردوگاه ها خدمت می کنند کارشان جهاد فرهنگی است از مسئول اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر تشکر کرد.

 

در این مراسم، سالن تنیس روی میز اردوگاه در فضایی به مساحت 100 متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد