ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تکمیل آزاد راه تهران - شمال 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 

استاندار مازندران گفت: برای تکمیل پروژه آزاد راه تهران- شمال پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر طاهایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه برخی از زیرساخت توسعه استان توسط دولت نهم و دهم در استان فراهم شده است ابراز امیدواری کرد: دولت یازدهم برای توسعه زیرساخت و ثروت آفرینی و حرکت عزت بخش در استان تلاش کند.

 

وی به اجرای طرح هدفمندی یارانه دردولت نهم و دهم در کشور اشاره کرد و گفت: یارانه جبران هزینه افزایش قیمت حامل های انرژی است.

 

استاندار مازندران افزود: آب مورد نیاز شهرهای گروه الف، کمربندی شمالی ساری و بابل، زهکشی اراضی، آزاد راه شمال، راه ارتباطی قزوین- تنکابن و شیرگاه به بابل، راه طالقان به تنکابن و پل سرداب رود پیمانکار این پروژه ها برای اجرا تعیین تکلیف شده است.

وی با اعلام اینکه دو تن از معاونین دولت یازدهم به نام های سید رضا صادقی از بابل و دکتر نوبخت از استان گیلان دو بازوی ارزشمند دولت هستند، گفت: مدیران استان از ظرفیت و توانمندی مدیران شمالی جهت توسعه استان استفاده کنند.

 

طاهایی با بیان اینکه 60 درصد مازنیها در انتخابات 24 خرداد به روحانی رای دادند، گفت: رای رئیس جمهور منتخب با نفر دوم در استان چهار برابر فاصله داشت که با رای بالای مردم انتخاب شد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مناسبی در عرصه هنرهای تجسمی در استان وجود داردف گفت: افق ذهن مدیران به این عرصه معطوف شود تا هنرمندان آثار فاخرشان را در استان ادامه دهند.

 

وی از تدوین جلد نخست دانشنامه مازندران در روزهای آتی خبر داد و گفت: دستگاههای اجرایی بودجه پژوهشی را برای فعالیت فرهنگی و تحقیق اختصاص دهند.

 

افتتاح طرح انتقال آب سد شهید رجایی برای تامین آب شرب شهرهای گروه الف

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران گفت: بزودی طرح انتقال اب سد شهید رجایی برای تامین آب شرب شهرهای گروه الف افتتاح می شود.

 

محمد تقی حسین زاده نیز با اشاره به اینکه بخش اول آب رسانی شهر رامسر از طریق تصفیه خانه اجرایی شده است، گفت: برای تامین آب شهر رامسربیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

وی به احداث مخزن 10 هزار متر مکعبی و خطوط انتقال 9 کیلومتری در هر تنکابن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر97 درصد مشکلات تامین آب تنکابن رفع شده است.

 

مدیر عامل شرکت آبفای مازندران به مشکل آب رسانی در برخی از شهرهای گروه الف اشاره کرد و گفت: به طور متوسط تا 15 روز آینده انتقال آب سد به مخزن صورت می گیرد.

  

حسین زاده با بیان اینکه برای اجرای طرح فاضلاب در استان، 150 میلیون یورو اعتبار نیاز است، گفت:  129 میلیون یور برای انتقال اب رودخانه دو هزار و سه هزار به شهر تنکابن پیش بینی شده است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد