ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مرگ تاثر برانگیز 28 نفر در سواحل غرب مازندران

.

 

حجت کیمیایی راد رئیس هیئت نجات غریق غرب مازندران با بیان آمار غرقی ها در غرب مازندران گفت : از آغاز فصل شنا تاکنون 28 نفر در آبهای ساحلی این منطقه گردشگرپذیر غرق شدند و میانگین سنی قربانیان در دریا حدود ۲۵ سال بوده است.

وی افزود: درحالی که هر روز شاهد افزایش مسافر به شهرستان های غرب مازندران برای استفاده از طرح های سالمسازی دریا هستیم اما متاسفانه هنوز مسئولان دغدغه ای برای تخصیص تجهیزات اولیه ندارند.

رئیس هیئت نجات غریق غرب مازندران با اشاره به وجود 163 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در نوار ساحلی غرب مازندران، افزود: از مجموع این تعداد 62 نقطه در سواحل نوشهر، ۲۵ نقطه در چالوس ، ۱۷ نقطه در عباس آباد، 22 نقطه در تنکابن و ۲۵ نقطه نیز در رامسر واقع است.

 

وی با هشدار به مسئولان استانی در پرداخت حقوق ناجیان اظهار داشت: به علت پرداخت نشدن کامل حقوق غریق نجات ها در سال گذشته، امسال اکثر نقاط حادثه خیز بدون حضور ناجیان در حال فعالیت است که می توان آمار غرقی ها را در غرب استان بشدت افزایش دهد.

 

بر اساس آمار منابع رسمی از طول 365 کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر در مازندران، حدود 48 کیلومتر مربوطه در  شهرستان نوشهر قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد