ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

در هفته گردشگری ؛ تله کابین رامسر میزبان استان دار مازندران



ساری - خبرگزاری مهر: فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در هفته گردشگری، بهترین آشپز،مهماندار، خانه دار، پذیرشگر، مدیر فنی، و راهنمای تور معرفی می شوند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه صبح چهارشنبه در تشریح برنامه های هفته گردشگری گفت: 5 مهرماه روز جهانی جهانگردی و اولین روز از هفته گردشگری که به عنوان گردشگری و آب نامگذاری شده در واقع با مراسم استقبال از نخستین گردشگران در ورودی های استان، پذیرایی از آنها با آش محلی در محورهای ورودی هراز آمل جنب پایگاه اطلاع رسانی و رزرواسیون گردشگری راسما آغاز می شود، از این روز بازدید ازموزه های استان رایگان است و تور یک روزه طبیعتگردی ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: در همین روز  مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی به همراه تجلیل از خادمان گردشگری با حضور استاندار در مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر برگزار می شود و در این مراسم قرار است برگزیدگان و منتخبین بخش خصوصی در تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی،واحدهای پذیرایی،دفاتر خدمات گردشگری، راهنماییان گردشگری و جمعی از بازنشستگان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  معرفی و از خدمات ارزنده آنان تقدیر شود.

 

وی گفت: سخنرانی پیش از خطبه  مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در نماز جمعه شهر رامسر یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور به منظور تبیین اهداف و چشم انداز توسعه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از دیگر برنامه های این روز است

 

فرزانه یادآور شد: زنگ گردشگری در مدارس سراسر استان،گردشگر پذیرترین استان کشور و قطب طبیعتگردی ایران  روز شنبه 6 مهرماه به صدا درخواهد آمد

 

وی از برگزاری دوره یکروزه آموزش دهیاران روستاهای هدف گردشگری استان با هدف آشناسازی با صنعت گردشگری در سومین روز هفته خبر داد و یادآور شد:در این روز خبرتگاران استان در قالب یک تور با ظرفیتهای گردشگری استان آشنا خواهند شد

 

وی گفت: برگزاری دوره ای 2 روزه آموزش مشتری مداری برای مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری مازندران از دیگر برنامه هایی است که در 7 مهرماه سومین روز هفته گردشگری در دستور کار قرار اداره کل مازندران قرار دارد.

 

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران به برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان و اساتید مرتبط با آب و گردشگری با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف،فرصت ها و تهدیدات گردشگری دریایی مازندران اشاره کرد و یادآور شد:این نشست تخصصی دوشنبه 8 مهرماه در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی برپا می شود.

 

وی در خصوص برنامه های ششمین روز هفته گردشگری گفت:در این روز نشستی کارشناسی با مدیران بانکهای استان در خصوص بررسی وضعیت طرح های متقاضی تسهیلات و طرح های دریافت کننده تسهیلات بانکی برگزار میشود. تا زمینه حل مشکلات سرمایه گذران فراهم و روند ادامه کار آنان گره گشایی شود.

 

به گفته فرزانه، همچنین در این روز، تاسیسات گردشگری .استان مازندران توس تشکلهای جامعه هتلداران،واحدهای پذیرایی بین راهی هراز،جهان مورا،کناره و کندوان و دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین راهنماییان تور گردشگری  انتخاب  و معرفی می شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد