ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تربیت دینی از مدارس به جامعه سرایت می کند



خبرگزاری تسنیم: امام جمعه رامسر گفت: تربیت دینی و اخلاقی از مدارس به جامعه سرایت می کند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر به نقل از آموزش و پرورش مازندران، سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر در جلسه شورای آموزش و پرورش رامسر اظهار کرد: بازگشایی مدارس موجب پویایی، بالندگی و حرکت رو به جلوی جامعه بوده و در واقع مدارس کانون تربیت نسل آینده ساز است.

 

وی افزود: دانش آموزان کشور باید در مدارس به تربیت دینی، اخلاقی و اجتماعی رسیده و با رویکردی فرانگر در مسیر فتح قله های تعالی و پیشرفت گام بردارند.

 

مرتضوی بیان کرد: با توجه به ماموریت های گسترده نظام تعلیم و تربیت آحاد جامعه و مسئولان باید یاری رسان آموزش و پرورش باشند.

 

امام جمعه رامسر تصریح کرد: تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین آموزه های دوران دفاع مقدس به نسل آینده ساز جامعه است.

 

کمک برای تعالی فرهنگی کشور

 

ستاد بازگشایی مدارس شهرستان عباس آباد با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش، مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیران، معاونان، مربیان و مشاوران مدارس برگزار شد.

 

خادمی فرماندار عباس آباد آموزش وپرورش را ملجا و منشا دستگاه های فرهنگی کشور برشمرد و افزود: مدیران ،معلمان و مربیان سردمداران این حرکت فرهنگی و سایرین سربازان این کاروان هستند.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد گفت: همه باید برای راه اندازی بزرگترین کاروان فرهنگی کشور کمک کنیم و برای اینکه این کاروان به سرمنزل مقصود برسداز هیچ کوششی فروگزار نکنیم.

 

تقویت تربیت نیروهای خلاق در مدارس

 

فرماندار رامسر اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه همه جانبه و تربیت نیروهای خلاق و کارآمد نظام جمهوری اسلامی نگاه ما باید معطوف به مدارس باشد.

 

رستم زرودی افزود: برای آغاز نشاط انگیز مدارس همه دستگاه ها باید به کمک آموزش و پرورش آمده تا آیین بازگشایی مدارس به بهترین وجه انجام بپذیرد.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مقاومت پیامش این است که نسل آینده ساز پایبند به آرمان های امام و شهدا و مصممم به پیمودن راه آنان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد