ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

پارسا قهرمان مسابقات قوی ترین مردان شد



خبرگزاری تسنیم: مسابقات قوی ترین مردان شمال کشور، با قهرمانی محمد پارسا در رامسر برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، مسابقات قوی ترین مردان با حضور ورزشکاران غرب مازندران و شرق گیلان در باشگاه شهید صدر سادات شهر برگزار که محمد پارسا در قسمت سنگین وزن و حمید راستی در وزن منفی 105 به مقام قهرمانی رسیدند.

 

علی امینی شاد، رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان رامسر در حاشیه این مسابقات گفت: برگزاری این مسابقات به دو دلیل پویایی ،نشاط و دید و بازدید ورزشکاران بوده و تلنگری است در ذهن سیاسیون جامعه ما که گفتیم که ورزش یکی از مهم ترین مواری است که تضمین کننده سلامت جامعه بوده که هر گونه پرداختی در این خصوص پرداخت هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری است.

 

وی افزود: می دانیم پایه و اساس سیاست ما دیانت ماست ،و همچنین می دانیم سیاست با سیّاسی فرق می کند، نباید به دلیل ضعف در آگاهی و دانش به سمت سیّاسی رفت.

 

امینی شاد گفت: در حال حاضر به دلیل نبود یک نظام مدیریت منسجم و اخلاق حرفه ای در خیلی از حرفه ها و صنوف خصوصا مدیریت، تنها راه در شرایط کنونی ترویج فرهنگ ورزش در لایه های مختلف جامعه حتی مدیریت ما است.

 

وی  از مسئولان شهری، اعضای هیئت پرورش اندام شهرستان رامسر و رئیس اداره ورزش و جوانان و  نائب رئیس شورای شهر رامسر قدردانی کرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد