ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

در ماه مبارک رمضان روخوانی سی جز قرآن همه روزه ساعت 30/14 عصر در مسجد پیامبر اعظم (ص)شهر رامسر


" عبدالوهاب فرید" رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر ستان رامسردر گفت و گو با ایرنا گفت:مناطق غرب مازندران به لحاظ زیبایی و موقعیت ممتاز گردشگری در تمام فصول بویژه تابستان پذیرای خیل عظیم مسافران بوده و سیما و منظر این مناطق باید بیانگر تبیین ارز شهای اسلامی بوده و در ماه مبارک رمضان به گونه ایی تغییر کند که هرکسی وارد این مناطق می شود این معنویت را حس نماید.

 

وی اظهار داشت:اعتبارات فرهنگی و تبلیغی در چنین مناطقی باید به گونه ای باشد که در سواحل و مناطق جنگلی تبلیغات اسلامی برجسته و نمایان باشد.

 

وی اظهار داشت:گردشگری و سیاحت در اسلام و قرآن بسیار تاکید شده و فلسفه این کار نیز تدبر در آیات الهی و خودسازی و رسیدن به صفای باطن است.

 

فرید تصریح نمود:سیما و منظر مناطق گردشگرپذیر باید به گونه ایی باشد مسافرانی که از سایر کشورهای اسلامی می آیند عظمت کشور ما و احترام به آموزه های دینی و اسلامی را بوضوح درک نمایند.

 

وی گفت:رعایت شعائر و ادب اسلامی و حفظ حجاب و عفاف در تمام ایام بویژه ماه مبارک رمضان یک اصل است.

 

وی در بخش دیگری گفت:در ماه مبارک رمضان بیش از 50 مبلغ دینی اعم از روحانیون شهرستان و مبلغان دینی اعزامی از قم در مساجد حضور می یابند.

 

وی گفت:به مبلغان تاکید شده در این ماه مبارک به تفسیر قرآن ، مکارم اخلاقی،شعائر دینی،مسائل اجتماعی و پیشگیری از سو مصرف مواد مخدر بیشتر بپردازند.

 

وی گفت:در ماه مبارک رمضان روخوانی سی جز قرآن همه روزه ساعت 30/14 عصر در مسجد پیامبر اعظم (ص)شهر رامسر برگزار می گردد

فرید افزود  :ماه مبارک رمضلن ،ماه ضیافت الهی ،استغفار و بازگشت به اصل خویشتن بوده و همه بویژه مسافران حرمت این ماه عزیز را رعایت نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد