ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

یادوراه 9 شهید منطقه اشکورات رامسر توسط گروه جهادی منتظران ظهور برگزار شد



یادواره ۹ شهید منطقه اشکورات امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای تمل برگزار شد.

سمانه بالانی در گفت و گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در ساری، گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا،یادواره 9 شهید منطقه اشکورات رامسر ظهر امروز با حضور خانواده های معظم شهداءو اهالی روستا و مسئولین ارشد شهرستانی و استانی در روستای تمل برگزار شد.

 

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور با بیا اینکه برگزاری یادواره شهدا گامی مؤثر در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: یادواره‌های شهدا باید در مناطق مختلف برگزار شود، زیرا این یادواره‌ها سبب می‌شود که جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

 

بالانی تاکید کرد: با برگزاری مداوم یادواره های شهدا و نقل وصایای و رشادت های آنان می توانیم حماسه آفرینی های شهدا را در دل ها و یادها زنده نگه داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه ای در جهان زنده و پویاست که فرهنگ شهادت طلبی در میان جوانان آن رواج داشته باشد و آنچه که مایه ترس و یاس دشمنان از انقلاب و کشور شده همین روحیه شهادت طلب جوانان نظام است.

 

بالانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اساس فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی فعالیت فرهنگی است، افزود: انجام کارهای فرهنگی که توسط گروه‌های جهادی دانشجویی در روستاها انجام می‌شود اقبال روستاییان را به نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش می‌دهد.

 

وی ادامه داد: اشاعه فرهنگ جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت، غبارروبی مزار شهداء، دیدار از مستمندان، برگزاری نماز جماعت و برگزاری حلقه‌های صالحین از جمله فعالیت‌های فرهنگی گروه‌های جهادی دانشجویی است.

 

بالانی در ادامه به بیان برخی از فعالیتهای گروه جهادی منتظران ظهور پرداخت و یادآور شد: جشن میلاد امام زمان (عج ا…) ، برپایی ایسشتگاه صلواتی، کتابخانه سیار،جشن زوج های جوان برای اهالی روستا با محوریت تحکیم بنیان خانواده – جشن تکلیف- جشنواره بادبادکها- نشستهای شبانه(شونیشت)، حلقه های صالحین شبانه، غبارروبی گلزار شهدای 3 روستا و تعویض پرچم جمهوری اسلامی – برگزاری زیارت عاشورا با حضور خانواده های معظم شهدا در گلزار شهدای 3 روستا در 3 روز- مسابقات فرهنگی پیامکی و دل نوشته ، مسابقات ورزشی، مسابقات ورزشی برای جهادگران- مسابقات حفظ قرآن کریم جزء 30 برای خواهران و برادران، تجهیز مساجد روستاها به کلام ا… مجید، مفاتیح الجنان و رساله از جمله برنامه های اجرا شده گروه جهادی منتظران ظهور بوده است.

 

وی در پایان از 52 جهادگر این گروه و از اهالی محترم روستاهای اشکور،تمل، لج و میج و دهیاری روستاهای مربوطه و مسئولین ارشد شهرستانی و استانی تقدیر نمود و افزود : امید آن است که این گام ها مورد توجه و عنایت امام زمان (عج ا…) قرار گیرد و سالهای آتی نیز این اردو را با کیفیتی بهتر برگزار گرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد